El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Área de Compostela  |   RSS - Área de Compostela RSS

Familias de Ames sin recursos reciben 54.000 kg de comida

Es la cantidad gestionada en 2017 por los Servizos Sociais y el Voluntariado // Se benefician 200 unidades de convivencia

El banco municipal de alimentos que gestiona del Ayuntamiento de Ames - FOTO: C.D.A.
El banco municipal de alimentos que gestiona del Ayuntamiento de Ames - FOTO: C.D.A.

MARCOS MANTEIGA. AMES   | 04.01.2018 
A- A+

El banco municipal de alimentos de Ames repartió a lo largo del pasado año un total de 54 toneladas de comida y útiles entre unas 200 familias con menos recursos, gracias a la gestión de la Oficina do Voluntariado Amesán y los Servizos Sociais. En cuanto a la provisión de víveres, partió del Fondo de Ayuda Europea para los Desfavorecidos en España (FEAD); del Fondo Galego de Garantía Agraria (FOGGA) y el Banco de Alimentos Rías Altas (Balrial).

A juicio de la concejala de Servizos Sociais, Luisa Feijóo, "grazas ao convenio subscrito con Balrial e ao acordo co FOGGA, puidemos ampliar a variedade de produtos que se reparten dende o Banco municipal de alimentos". Y es que, hasta la fecha, Ames se nutría "principalmente dos alimentos que viñan da Unión Europea a través da Cruz Vermella", aporta la misma fuente, por lo que de esa forma "puidemos comezar a repartir entre os nosos usuarios e usuarias produtos frescos como froitas e verduras, alimentos precociñados e produtos de hixiene", indica.

Más información en El Correo Gallego (edición papel) y en Orbyt