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"Hai unha falta de sentido común sen parangón nos concellos"

José Oreiro, presidente de Acotés // Critica las inversiones en aeropuertos si "en 5 años iremos a Madrid en AVE"

23.11.2010 
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En 2010, “entre os concellos e a Xunta déronlle a Vueling 4,6 millóns de euros”, mientras que Ryanair operaba los vuelos a “Londres, Roma e Frankfurt ao coste de 587.000 euros”, según explica José Oreiro, que critica del Comité de Rutas que “non haxa nin un so profesional do turismo” entre sus integrantes. De hecho, Oreiro recordó que “a Ryanair a Galicia a trouxo Incolsa, cunha xestión estupenda, e a Air Berlín a trouxo Turgalicia. Negociaron ben porque son profesionais, son técnicos de verdade, non políticos”.

“Estamos a invertir cartos en aeroportos de segunda cando dentro de 5 años a xente de A Coruña vai ir no AVE a Madrid”, apunta el presidente de Acotés y representante de la Asociación Gallega de Agencias de Viaje, que considera que las decisiones que está tomando la administración en materia de aeropuertos “non ten sentido empresarialmente, igual políticamente sí”.

“Dende o punto de vista das axencias de viaxes, o 80% están de acordo en que o aeroporto internacional de Galicia ten que ser o de Compostela”, por lo que la apuesta por la terminal de Lavacolla debería ser más clara.

Respecto a la escalada de subvenciones a las aerolíneas “hai unha falta de sentido común por parte dos concellos que non ten parangón. Están xogando coa diñeiro dos cidadáns de maneira alegre” y con unos resultados heterogéneos. Así, Oreiro recordó que “o coste ede Ryanair por ter aquí un pasaxeiro é de 3,8 euros, e o de Air Berlín de 2,6 euros”. En contraste con estos datos, “o de Vueling en Vigo costa 55,5 euros, e o de Air Nostrum a Sevilla 121 euros”. En el caso de Peinador, añade José Oreiro, el coste por pasajero del vuelo a Amsterdam ascendió a 42,7 euros, y el de Valencia a 91,2 euros, respecticamente con Vueling y con Air Nostrum. “Nunha empresa calquera os denunciaban e pechaba a empresa”, concluye el portavoz de las agencias de viaje.

 

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