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"Se queren que Santiago poña 3 millóns, terá que ser entre todos"

Carlos Nieves, concejal de Movilidad del Ayuntamiento de Santiago // Nieves considera que la nueva terminal será un atractivo añadido de Lavacolla

23.11.2010 
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Para Carlos Nieves, “a liorta no comité de rutas foi entre algúns concellos, non entre todos. Santiago non ten actitude de liorta e tampouco de subvencionar os vos. O que intenta é que os cartos que ten a Xunta sean repartidos dunha maneira xusta” y, para ello, la actitud del alcalde se centró en “dar a entender que somos o aeroporto de referencia”.
En respuesta a las demandas de Bello, de financiación municipal para el bajo coste, Nieves señaló que “se queren que o concello invirta tres millóns de euros o que haberá que facer é reunirse o goberno cos colectivos da cidade, e entre todos ver si convén”. Por ahora Raxoi no está en esa tesitura, ya que “de momento imos buscar un reparto xusto” de los fondos de la Xunta y “se despois  pensamos que a nosa cidade ten tirón e queremos facer unha pequena aposta, haberá que reunirse e entre todos intentar sacar esa liña de baixo coste ou esa base”.

Sobre la nueva terminal, Carlos Nieves considera que será un factor importante a la hora de atraer compañías. “Unha vez que teñamos terminal nova serán as propias aerolíneas as que querrán chegar a acordos con nos. A diferencia cos outros será moito máis importante”. “Por moito que subvenciones, se non tes tirón, se non tes demanda, as propias compañías deciden”, apunta el concejal, que recuerda que Ryanair “non pide nada” por las líneas nacionales que opera en Lavacolla y que mueven “540.000 pasaxeiros”.

Carlos Nieves, que fue el representante municipal en el comité técnico de la Comisión de Rutas Aéreas, considera que este organismo está llevando a cabo un trabajo importante, aunque no haya logrado el acuerdo que se buscaba para el reparto de los tres millones de euros que ha puesto la Xunta sobre la mesa. “O que ten que facer o comité de rutas e está facendo, é marcar os obxectivos importantes para o futuro, a medio e largo plazo” del sistema aeroportuario.

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