El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Galicia | galicia@elcorreogallego.es  |   RSS - Galicia RSS

UA pide plazas para los catedráticos acreditados

ECG   | 16.06.2009 
A- A+

Universidade Aberta ha emitido un comunicado en el que insta al rectorado a que decida "sen dilación" los criterios de promoción del profesorado acreditado a nivel estatal como catedráticos y a que convoque "de xeito extraordinario e inmeditado" tantas plazas de esa categoría como profesores de la USC han conseguido la acreditación, más de 40 desde que se inició el nuevo sistema de reconocimiento de méritos, en junio de 2008.

Universidade Aberta es la plataforma de profesorado nacionalista que hace un par de meses abandonó el gobierno de coalición de la Universidade de Santiago de Compostela. Hasta ese momento, una de sus responsabilidades era precisamente la Vicerreitoría de Profesorado e Organización Académica.

"A demora na toma de decisións en canto ao establecemento da normativa que debe rexer os concursos de acceso para acreditados e, sobre todo, dos criterios para a súa dotación, unida á restritiva política na dotación de prazas de catedráticos nos últimos sete anos freou a lexítima promoción académica", argumenta UA en el texto, que recalca que la USC es una de las universidades españolas con más acreditados, una prueba "da súa excelencia" .