El Correo Gallego

Noticia 1 de 8 noticia anterior de Gala de entrega de premios 2008 Gallego del año » Gala de entrega de premios 2008

GRAN FIESTA DE LA SOCIEDAD CIVIL

Gallegos del Año, gallegos de oro

Touriño sitúa los galardones como referente social y comunicacional
// Destaca "o acerto" de las distinciones del Grupo Correo Gallego que "contribúen a debuxar un horizonte mellor" para la comunidad // Reconoce en José Manuel Otero Alonso a los empresarios que Galicia necesita, capaces de "aunar innovación e compromiso co país"
// Especial Premios Gallego del Año

El presidente Touriño felicita a Otero Alonso, Gallego del Año 2008, en presencia de Anxo Quintana, Dolores Villarino y Antonio Castro - FOTO: Ramón Escudero, Antonio Hernández, Fernando Blanco y Patricia Santos
Ver galerías (8)
El presidente Touriño felicita a Otero Alonso, Gallego del Año 2008, en presencia de Anxo Quintana, Dolores Villarino y Antonio Castro - FOTO: Ramón Escudero, Antonio Hernández, Fernando Blanco y Patricia Santos

REDACCIÓN • SANTIAGO   | 24.10.2008 
A- A+

Los premios Gallegos del Año "contribúen a debuxar un horizonte mellor para a nosa comunidade. Un horizonte onde brilla máis que ningún outro o valor do traballo ben feito e a proxección social dos seus froitos". Así lo destacó ayer el presidente de la Xunta, Emilio Pérez Touriño, en la gala de entrega de los galardones, celebrada en el compostelano Auditorio de Galicia, después de asegurar que esta ceremonia se ha convertido ya en "unha das referencias sociais e comunicacionais da Galicia actual".

Ante más de 1.500 personalidades, el Grupo Correo Gallego quiso distinguir en la décima novena edición de los premios la labor desarrollada por el presidente del grupo Puentes, José Manuel Otero Alonso. "Quero dicirlle que Galicia necesita de moitos empresarios coma el, capaces de aunar innovación tecnolóxica, eficiencia empresarial e compromiso co país, coa preservación da calidade do seu territorio e do seu medio ambiente", subrayó Touriño al dirigir su "merecida" felicitación al galardonado como Gallego del Año. El mandatario gallego aprovechó el modelo practicado por el grupo Puentes para recordar que el que quiere el Gobierno gallego pasa por el "desenvolvemento sustentable".

En este sentido, dijo que el crecimiento para no quedarse en "flor dun día, ten que producirse sen hipotecar o territorio nin estragar os recursos que a natureza non renova. E ten que expandir os seus froitos sobre a maioría da poboación".

Touriño apuntó que la estrategia gallega es válida también en el momento actual de crisis económica, "alimentada pola confianza", apostando por la inversión productiva y reforzando la política social.

Garantía de futuro

El presidente gallego acabó su intervención aludiendo al "factor humano" como "a nosa única garantía de futuro". "Unha sociedade en procura da excelencia e do traballo ben feito. Esa activa sociedade civil aquí representada, en diferentes campos de actividade, polos premiados desta noite", resaltó. Touriño quiso llamar la atención sobre "o acerto" de estos premios, además de lo "pouco habitual que unha empresa de comunicación eluda a sedución do espectáculo e opte por recoñecer a un home (Otero) que non se distingue precisamente polo seu afán de notoriedade pública. Este é un feito que convén subliñar".

El presidente de la Xunta felicitó a todos los premiados por ser merecedores del reconocimiento "á excelencia", como resultado de la "constancia, do afán innovador e do traballo intelixente".