El Correo Gallego

Noticia 1 de 10 noticia anterior de Gala de entrega de premios 2013 Gallego del año » Gala de entrega de premios 2013

Alberto Núñez Feijóo: “EL CORREO é unha campá que soa forte no corazón de Galicia”

Monseñor Carballo revela lo que le dijo el papa Francisco: “José, se nota que eres gallego” //“¿Por qué no seguimos todos nosotros ejemplos como los que se visibilizan con los Gallegos del Año?”, anima el alcalde Currás//Fernando Barrera, editor: “Lograremos salir de ésta. Y vamos a recuperar valores que se han perdido por el camino, honorabilidad, altruismo...” // Toda la información sobre la gala

Premiados y quienes acudieron en su representación, ayer, con las autoridades, tras la entrega de los galardones - FOTO: F. Blanco, A. Hernández, R. Escuredo, K. Delgado y P. Sangiao
Ver galerías (2)
Premiados y quienes acudieron en su representación, ayer, con las autoridades, tras la entrega de los galardones - FOTO: F. Blanco, A. Hernández, R. Escuredo, K. Delgado y P. Sangiao

MÓNICA NOGUEIRA SANTIAGO   | 25.10.2013 
A- A+

"A información fainos libres, e constitúe hoxe un dos principais antídotos contra os intentos de socavar a liberdade". Este fue uno de los pilares sobre los que giró ayer el discurso del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo" en la XXIV edición de los Gallegos del Año que organiza el Grupo Correo Gallego, a solo un año de cumplir sus bodas de plata.

Núñez Feijóo hizo una encendida defensa del trabajo informativo al que añadió a la lista de "atributos de un país". Galicia, dijo, "ten terra, ten pobo, ten fala, e ten información", y el Grupo Corre Gallego "é parte substancial dese país porque o fai todos os días", y también con actos como la gala organizada ayer en el Palacio de Congresos de Galicia, en Santiago, que reunió a más de 1.500 personas.

"Cada galego que abre EL CORREO, que escoita Radio Obradoiro ou ve Correo TV, acude a unha cita cos seus. É coma o ateniense que acudía ao Ágora para obrar o gran milagre do ser colectivo. É coma os nosos avós cando se xuntaban no adro para sentírense parte de algo común", subrayó el jefe del Ejecutivo gallego.

Haciendo un símil con las campanas de antaño cuando replicaban para avisar a los vecinos de los acontecimientos, en los tiempos actuales, dijo que EL CORREO GALLEGO "é como unha campá que soa forte no corazón de Galicia", de la que -dijo- es una "terra fecunda en exemplos". Así, defendió la labor social de la prensa y aseguró que, en su concepción, "a información non é poder, senón liberdade". Situó a la información como el instrumento que "racha as cadeas" para que los ciudadanos puedan "superar a soidade e formar parte dun proxecto colectivo". De esta forma, "cada noticia que recibe ou que emite, permítelle entrar a formar parte dun pobo, dunha cidade, dunha comunidade, dunha nación e mesmo do mundo enteiro. Somos galegos porque compartimos información con outros galegos, espa­ñois e europeos porque cada día temos co resto de España e de Europa un vencello forte e estreito", sentenció.

Recurriendo a Aristóteles: "A información fainos libres, e constitúe hoxe un dos principais antídotos contra os intentos de socavar a liberdade", el presidente de la Xunta destacó el papel de la prensa en el ámbito político. "Non é doado ser tirano, oligarca ou demagogo cando a información flúe libremente. Non é doado tampouco basear a política dun goberno, dun partido ou dun líder, na mentira", resaltó.