El Correo Gallego

Noticia 4 de 49 noticia anterior de Boiro Área de Compostela » Boiro

Carlos Rodríguez promete hacer en Boiro dos bulevares

Como candidato de Ciudadanos, plantea la transformación de las dos grandes avenidas

Carlos Rodríguez Muñiz, candidato de Ciudadanos a la alcaldía de Boiro - FOTO: ECG
Carlos Rodríguez Muñiz, candidato de Ciudadanos a la alcaldía de Boiro - FOTO: ECG

SUSO SOUTO  | 06.05.2019 
A- A+

El expresidente de la patronal de Boiro, Carlos Rodríguez Muñiz, es el nuevo candidato de Ciudadanos a la alcadía del municipio. Señala que su proyecto se basa en tres ejes: "Crecemento económico sostible, xeración de emprego e mellora da calidade de vida dos boirenses". Para lograrlo, formó un equipo de personas "con elevada solvencia en distintos eidos, como a administración pública, a enxeñería, o deporte, a avogacía, a economía, a cultura ou a empresa", dice.

"Temos deseñado un plan director que transformaría o concello de xeito integral. Pretendemos actuar nos principais núcleos co fin de reparar o feísmo e darlle prioridade ás persoas", indica. Al respecto, concreta que "conectaríamolos con carril bici; transformaríamos as avenidas da Constitución e de Barraña en bulevares con amplos espazos peonís, sen descoidar as necesidades de estacionamento e circulación de vehículos".

Su intención es también "convertir o Pazo de Goiáns nun dos epicentros da cultura galega fixando como referentes outros modelos de éxito probado" y priorizar la contratación de empresas locales en aquellos casos en los que la ley de contratación lo permita.

El alcaldable se compromete a construir una nueva guardería y una residencia de mayores en el centro de la villa, así como "unha cidade deportiva que se converterá no eixo vital do pobo". En su opinión, "o futuro pasa por afastar da alcaldía a Dieste, instalado na soberbia, na falla de transparencia e no electoralismo". Añade que se centraría en "mellorar a xestión dos servizos municipais, establecer políticas sociais e de conciliación familiar, dinamizar a economía e os sectores produtivos e actuar no urbanismo dos principais núcleos".