El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Área de Compostela  |   RSS - Área de Compostela RSS

Berta Dávila se alza con el premio García Barros con su última novela "Carrusel"

"É unha historia moi importante para min, na que traballei nos últimos anos", dice

Los miembros del jurado tras dar a conocer el fallo en el Concello. - FOTO: ECG
Los miembros del jurado tras dar a conocer el fallo en el Concello. - FOTO: ECG

SOL ELVIRA  | 17.07.2019 
A- A+

La escritora compostelana Berta Dávila Fernández se alzó ayer con el XXXI Premio de Novela Manuel García Barros, con su último libro Carrusel. "Estou moi feliz e con ganas de compartilo. É unha novela moi importante para min, na que estiven traballando nos últimos tres ou catro anos", explicó la autora en declaraciones a este diario unas horas después de conocer el fallo del jurado.

En la decisión, el jurado, compuesto por Eulalia Agrelo Costas, Carlos Lema, Armando Requeixo, Inma Otero y Carlos Loureiro, como secretario, destacó la "depuración estilística, o traballo lingüístico e o coidado das imaxes", que les acerca a un "mundo interior gobernado pola autenticidade dos sentimentos".

Según explica Berta Dávila, en Carrusel, cuenta la historia de una escritora "que está a percorrer o seu camiño emocional, as súas experiencias e relacións afectivas que pulularon pola súa faceta de escritora", es decir, "unha narradora en busca da súa propia identidade", describe.

Convocado por el Concello de A Estrada, en colaboración con la Secretaría Xeral de Política Lingüística y la Editorial Galaxia, el García Barros (Ken Keirades) es uno de los premios de novela de mayor trayectoria en lengua gallega y uno de los más prestigosos. Marcos Calveiro, Manuel Portas, Antón Lopo, Anxos Sumai y Ana Cabaleiro son algunos de los autores premiados, a los que ahora se suma Berta Dávila, que regresa así a la narrativa para adultos seis años después de publicar con éxito O derradeiro libro de Emma Olsen (2013), que ya va por su quinta edición.

El premio, que se entregará en diciembre, cuenta con una dotación económica de 9.000 euros y el libro, Carrusel, será publicado en otoño por Galaxia.