El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Área de Compostela  |   RSS - Área de Compostela RSS

Ceden a Vimianzo la parcela de Boallo que alberga los petroglifos

Petroglifos de Boallo, parte inferior de la roca.  - FOTO: ECG
Petroglifos de Boallo, parte inferior de la roca. - FOTO: ECG

M. OUTEIRO   | 25.04.2019 
A- A+

Manuel Antelo, alcalde de Vimianzo, acaba de firmar con el propietario de la parcela que alberga los petroglifos de Boallo (parroquia de Berdoias) la cesión de parte de dicha finca. Será por 25 años y la superficie supera los 8.000 m2.

Los petroglifos de Boallo fueron descubiertos en 1997, de manera casual durante una jornada de caza. Responden "claramente á tipoloxía de combinacións circulares, o grupo máis característico dos gravados galegos", aportan los técnicos, y en su descripción señalan que están compuestos "de varios motivos circulares cadanseu cunha cazoleta e un só círculo. Os máis grandes do conxunto, concretamente dous, son moi parecidos na forma e tamaño, estando composto por catro círculos, unha cazoleta central e un radio que comunica esta co círculo externo ou derradeiro". Actualmente cuentan con la máxima protección arqueológica y cultural tras ser declarados BIC.

Por su parte, el regidor anuncia que ya se está trabajando "nun proxecto de posta en valor e protección deste importante elemento patrimonial", al tiempo que agradece a los propietarios "a boa vontade e as facilidades coas que se desenvolveu a negociación da cesión". Hay que recordar que, además de recibir esta parcela con vestigios arquelógicos, el Ayuntamiento de Vimianzo se sumaba a la reciente compra del dolmen de Pedra Cuberta, igualmente por parte de la administración municipal.