El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Área de Compostela  |   RSS - Área de Compostela RSS

Concello y Matacandís ponen en marcha un taller de teatro

Dirigido a niños y a adultos, cuenta ya con 24 inscritos // El objetivo es que llegue a funcionar como una escuela en Noia

FOTO: ECG
FOTO: ECG

MARÍA CANO NOIA   | 15.01.2020 
A- A+

El concejal de Cultura noiés, José Pérez Martínez, presentó ayer, acompañado por la presidenta y vicepresidenta de la asociación Matacandís, Manuela Oviedo y Rosa Baña, respectivamente, un taller de teatro dirigido tanto a alumnos infantiles y juveniles como adultos que imparte la actriz Iria Acevedo.

El munícipe señaló que "o obxectivo é que funcione xunto coa asociación como unha escola municipal de teatro". Pretenden que tras "o traballo do curso escolar poidan facer unha representación" e que "dunha forma afeccionada esta actividade vaia enganchando á xente, sobre todo nun pobo como Noia cunha tradición teatral moi grande", comentó José Pérez.

Conjuntamente, Concello y Matacandís, han trabajado para convertir en una realidad esta iniciativa que tenían en mente desde hace años. Las clases ya se iniciaron la semana pasada y en la actividad participan 24 personas. Aunque el plazo de inscripción finalizó, los interesados pueden solicitar información en la casa consistorial de Noia.

Por su parte, Oviedo indicó que están muy contentos "pois é un paso importante poder chegar a esta colaboración". "Empezamos hai anos no colexio Felipe de Castro creando un grupo pequeno de teatro, pais e nais de nenos implicados na actividade que ao acabar Primaria tíñamos que buscar a fórmula para que continuasen practicando", explicó la presidenta, quien espera que el taller "teña moitos anos de vida", dijo.