Santiago
+15° C
Actualizado
sábado, 10 febrero 2024
18:07
h

Exigen poner fin al deterioro del histórico Pazo de Goiáns

Boiro Novo acusa al Concello de dejadez de funciones// Hay 3 boquetes en el muro // Espera ser declarado BIC desde 2015

La portavoz de Boiro Novo, Dores Torrado, denunció ayer el “grave deterioro” del histórico Pazo de Goiáns y acusó al Concello de “deixadez de funcións” por no haber realizado ninguna obra de rehabilitación en el emblemático edificio desde que lo adquirió en 2010 con una ayuda del Estado de cuatro millones de euros.
Torrado tuvo que denunciar esta situación de abandono a las puertas del pazo, pues el gobierno local le denegó el acceso.
La edil catalogó el abandono del pazo de “grave irresponsabilidade” y de “grave atentado patrimonial” por parte del Concello, y recordó que “en seis anos de goberno do PP en Boiro, non se fixo nada para protexelo, o cal é unha obriga legal da administración”.
Es más: Torrado acusó al Concello de “ter deixado pasar unha subvención de 500.000 euros concedida polo Estado en 2011 para rehabilitar a cuberta e renovar as fiestras e as portas”. “Nen sequera se dirixiu ás compañías aseguradoras para esixirlles a reconstrucción dos tres tramos de muro perimetral (que fora restaurado en 2011) nos que quedaron boquetes orixinados por accidentes de tráfico”, indicó.

Más información en El Correo Gallego (edición papel) y en Orbyt

02 may 2017 / 18:53
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito