El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Área de Compostela  |   RSS - Área de Compostela RSS

Guerra impulsa la puesta en valor de A Burga-Xirimbao

Busca promover con la Xunta un pacto teense para adecentar los dos entornos // Estarán unidos mediante una senda verde

José M. Guerra, segundo por la izquierda, con vecinos y miembros de su lista - FOTO: ECG
José M. Guerra, segundo por la izquierda, con vecinos y miembros de su lista - FOTO: ECG

M. OUTEIRO   | 16.05.2019 
A- A+

José Manuel Guerra, líder del PP de Teo, anunció la puesta en marcha de un Pacto pola Paisaxe "que sexa capaz de poñer en valor as zonas verdes coas que conta o municipio como o entorno da Burga-Xirimbao", sin olvidar que su plan de sendas incluye "importantes actuacións en Montouto-Cacheiras e Calo, no Río Tinto".

Según explican los populares, no se trata de un nuevo proyecto, sino que ya figuraba como una de sus propuestas esenciales en los comicios de 2011 y 2015. "Cremos indispensable recuperar e unir a zona de A Burga en Pontevea co Xirimbao a través dunha senda verde, habilitando toda a contorna do río coa construción deste itinerario para o desfrute dos veciños e veciñas así como dos sendeiristas que queiran realizar a ruta", apunta el también candidato a la alcaldía en las municipales.

Dicho pacto contará con la colaboración de la Xunta, y fijará su meta en poner en valor zonas de importante interés natural e cultural, "xa que neste caso atopámonos coa Burga, coa ponte medieval que foi declarada Ben de Interese Cultural (BIC) e co propio entorno do Xirimbao", lo que, a su juicio, repercutirá en la afluencia de visitantes y en los negocios de la zona. Además, los vecinos "terán nestes sendeiros unha alternativa de lecer sana e ao aire libre, gozando da propia natureza do seu entorno máis próximo".