Santiago
+15° C
Actualizado
martes, 23 abril 2024
16:11
h

Freire sigue con su ronda de contactos para gobernar

Pérez afirma que "é algo a ter en conta" que subieran en votos a pesar de la moción

    Noia. El cabeza de lista de los populares y alcalde en funciones de Noia, Santiago Freire, continúa con la ronda de contactos con las formaciones con representación, ya que necesita pactar para poder seguir al frente de la alcaldía. Asegura que todavía "non hai tomada unha decisión ao respecto". Aunque la opción que más repunta sigue siendo la de repetir legislatura con el NO. I. A., con quien se reunirá de nuevo hoy y mañana.

    Por su parte, el número dos de los independientes noieses, José Pérez, comentó que en los encuentros con los conservadores "avanzamos en moitos aspectos, pero aínda hai algúns por matizar. Estamos falando de temas de funcionamento e programáticos". El concejal en funciones afirma que "hai abertas as posibilidades de pactar, chegar a un acordo ou estar na oposición" y que lo único claro es que "Freire vai ser alcalde".

    Pérez recordó que "un goberno de dous no que un sube e o outro baixa en votos, a punto de perder o sétimo concelleiro, é algo a ter en conta". También destacó que la formación liderada por Marisol Villar, "viña da primeira moción de censura da historia donde todo o mundo o daba por morto, pero soubemos traballar ben as nosas concellerías e subir". Hechos que considera que deben tener "a súa visión".

    11 jun 2019 / 21:01
    • Ver comentarios
    Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
    Tema marcado como favorito