El Correo Gallego

Noticia 16 de 139 noticia anterior de Noia Área de Compostela » Noia

Noia va a regular la venta ambulante y la ocupación de los vehículos en la villa

Surge el tema a raíz de que unas personas "vivieron" en un lateral de la alameda noiesa

M. C.   | 17.07.2019 
A- A+

El Concello de Noia modificará la ordenanza municipal sobre venta ambulante y ocupación de vehículos en al vía público "xa que non hai ningunha que prohíba o estacionamento, pero non se pode facer un uso da vía pública para unha situación, digamos, como se fose de acampada, cociñando e tendendo a roupa na rúa", señaló el alcalde, Santiago Freire.

Esta decisión fue tomada después de que unos personas estacionasen sus vehículos hace unos días en un lateral de la alameda de la villa, realizando vida en el lugar. Al respecto, el regidor afirmó que "se lle requiriu para que procedesen a abandonar esa zona", añadiendo que "para iso déronselle as instrucións oportunas á Policía Local ante a queixa dos veciños e veciñas e o malestar que nos trasladaban, e para evitar ese tipo de práctica".

En este sentido, el equipo de gobierno está planteando la posibilidad de regularlo a través de una ordenanza, por lo que el pasado lunes "mantivemos unha xunta de voceiros na que se lle dou traslado d­unha serie de informes da presidencia aos grupos da oposición", señaló.

Aprovechando que en las próximas semanas retomarán el tema de la normativa de terrazas y la ocupación de dominio público "unha das cuestións que pretendemos regular é a implantación deste tipo de vehículos, a venta ambulante ou a ocupación de dominio público, para que poda ser en zonas axeitadas ou habilitadas ao respecto", dijo Freire.

Aunque no existe una regulación específica, "e aínda que está claro que a ninguén se lle pode prohibir o estacionamento", el regidor aclara que "si o Concello ten programadas actividades ou hai que desaloxar a rúa para facer traballos de pintado ou señalización, si que ten potestade para obligar aos condutores a desaloxar o lugar".