El Correo Gallego

Noticia 30 de 48 noticia anterior de Noia Área de Compostela » Noia

Técnicas de defensa personal en las aulas del Virxe do Mar

Están orientadas a las mujeres y a las situaciones de acoso // Son impartidas por Alberto Santos, el profesor de Educación Física

Dos alumnos del instituto Virxe do Mar practicando una técnica de defensa - FOTO: ecg
Dos alumnos del instituto Virxe do Mar practicando una técnica de defensa - FOTO: ecg

ESPERANZA POUSO. NOIA   | 06.03.2019 
A- A+

"A escola como protagonista esencial no proceso de formación da personalidade, na creación de hábitos e na diferenciación de conductas. O seu fin último é aportar á sociedade individuos cun equilibrio en tódolos ámbitos, tamén nas súas decisións morais", explica Alberto Santos, profesor de Educación Física en el IES Virxe do Mar de Noia. La semana pasada comenzó a impartir en la materia que dirige una unidad didáctica de Técnicas de Defensa Persoal para el alumnado de primero de Bacharelato, orientada especialmente a las mujeres y a las situaciones de acoso.

"A violencia, e sobre todo nestes últimos anos, a violencia de xénero é unha realidade contra a que hai que loitar, en primeiro lugar, desde as aulas e desde a formación de persoas concienciadas coa igualdade e o respecto". La iniciativa está siendo bien recibida por el estudiantado, desenvolviendo una alta energía en la práctica.

El profesional le traslada a los chavales las claves para reconocer este tipo de situaciones, e insiste en la necesidad de "conseguir un momento de incerteza para poder fuxir e pedir axuda". Así, el trabajo que se está llevando a cabo en estas jornadas se centra en las "técnicas básicas de zafaduras e escape, xeitos de lograr que un potencial agresor dubide e solte á vítima".

Alberto Santos concluyó asegurando que "as reaccións que se adoitan dar ante un episodio de agresión por parte da sociedade son fundamentais".