El Correo Gallego

Noticia 41 de 100 noticia anterior de Porto do Son Área de Compostela » Porto do Son

Gala a favor da asociación contra o cancro no Son co televisivo Juan Fuentes

Cea e sorteo de agasallos no Club Náutico de Portosín prevista para o día 18

A. IGLESIAS   | 17.05.2019 
A- A+

Porto do Son. A recén constituida xunta local de Porto do Son da Asociación Española de Lucha contra el Cáncer (AECC) acaba de por en marcha o seu primeirogran acto social co obxectivo, segundo fontes da propia organización, de "recaudar fondos que permitan seguir en la investigación de una de las mayores enfermedades para la que todavía queda mucho por avanzar en su tratamiento y curación".

Así o afirmaron desde a entidade, ilusionados por esta velada solidaria para a que ya hai confirmados preto de duascentas persoas, e que se celebrará o vindeiro sábado, día 18, nas instalacións do Real Club Náutico Portosín, ondee servirase una cea.

A entidade, que colgou o cartel de completo, volcase na celebración de esta primeira acción benéfica da xunta local que preside María José Torres Calo e que mostrouse moi satisfeira pola gran resposta social.

A gala, que incluirá un sorteo de agasallos, estará conducida e animada polo presentador e guionista Juan Fuentes, habitual na a programación da Televisión de Galicia, que según explican desde a AECC "le pondrá la nota de color a la noche con el sorteo de productos, que son donaciones de una buena parte del sector industrial de O Son, aunque también incluye la ayuda de empresas de otras zonas de Galicia y del resto del territorio nacional".

As rifas terán o valor simbólico de 1 euro e podense adquirir durante a propia gala benéfica (sin límite por comensal). Ademáis, a xunta local pone a disposición de todas as persoas interesadas en colaborar unha Fila Cero cuio número de cuenta es ES54 00490007232612124606.Indicar, por útimo, que ademáis de recadar fondos para distintos programas de axuda a enfermos oncolóxicos, a velada servirá ademáis para dar a coñecer a entidade.