Lunes 21.10.2019 Actualizado 00:39
Google    

El Correo Gallego

Noticia 42 de 113 noticia anterior de Porto do Son Área de Compostela » Porto do Son

O Son reclama un plan de ordenación para sus playas

Oujo informó a Vázquez de los detalles del proyecto en una reunión // También trató la creación del parque empresarial

Por la izquierda, Maneiro, Vázquez y Oujo en la reunión que mantuvieron - FOTO: ECG
Por la izquierda, Maneiro, Vázquez y Oujo en la reunión que mantuvieron - FOTO: ECG

MARÍA CANO   | 21.06.2019 
A- A+

El alcalde de Porto do Son, Luis Oujo, trajo buenas noticias de la reunión que mantuvo el miércoles con la conselleira de Medio Ambiente, Ángeles Vázquez, con la que trató "dous temas fundamentais: o desenvolvemento do polígono e o plan de ordenación de praias".

Por lo que respecta al parque empresarial, "aínda que hai trámites que xa están avanzados, como son o estudo de viabilidade económico ou o borrador do convenio a firmar entre o Concello e o Instituto Galego de Vivenda e Solo (IGVS) e Xestur", ahora tratan de llevar a cabo las actuaciones necesarias para desenvolver una primera fase del polígono industrial y dar respuesta a la demanda existente en este momento. Para ello, "acordamos unha reunión técnica nas vindeiras semanas para facer modificacións nos plantexamentos iniciais para conseguir que o prezo do metro cadrado de superficie sexa de 50 euros", explicó el regidor.

Por otro lado, abordaron el plan de ordenación de playas, con el que el gobierno municipal pretende organizar los usos y las actividades que estarán permitidas en los distintos arenales del ayuntamiento.

"Hai normas que son moi restritivas e hai actividades beneficiosas para o turismo e a economía local que urbanísticamente son viables pero existen incompatibilidades e hai que buscar unha solución", dijo Oujo.