Santiago
+15° C
Actualizado
sábado, 10 febrero 2024
18:07
h

Obradoiros para que aprendan oficios una treintena de jóvenes

Ovidio Rodeiro clausuró en Santa Comba el taller de conservación de montes y en Carballo el de carpintería // Incluyen un certificado de profesionalidad que es válido a nivel estatal // Animan a las empresas a contratar

La xalleira Casa do Pozo fue marco ayer de la clausura del Obra­doiro de emprego de conservación e mellora de montes que se desarrolló para Santa Comba, Negreira, A Baña y Dubra, en presencia de la alcaldesa y el delegado territorial Ovidio Rodeiro que, además, hizo lo propio con otro taller de Carpintería que tuvo como marco Carballo. Ambos se engloban en el apartado de Garantía xuvenil, para formar y darle una oportunidad laboral a un total de veintisiete menores de 30 años.

Comenzando por la iniciativa con sede en la capital del Xallas, el delegado de la Xunta reseñaba que, gracias a unas clases y obras que se prolongaron de septiembre hasta este mes, se pudieron llevar a buen puerto veintiocho actuaciones consistentes en limpiezas, rozas, saneamiento y repoblación de montes. Rodeiro aplaudía a los chavales que tomaron parte (fueron dieciséis), recordando que "tivestes a oportunidade de traballar seis meses para mellorar as vosas capacidades profesionais, a vosa empregabilidade, en definitiva, o voso futuro". Al hilo, resaltaba la importancia de la colaboración entre distintas administraciones públicas para impulsar la formación y la calidad del empleo en Galicia. No faltó tampoco el guiño a los empleadores, añadiendo Ovidio Rodeiro que "as empresas locais xa coñecen o éxito e a boa calidade da formación que se imparte, polo que ven estes cursos moi atractivos para atopar xente ben formada nas áreas que lles interesan", divulgaba.

Al acto, celebrado en el mencionado pazo restaurado, acudieron los regidores de Santa Comba, María Pose; de A Baña, Andrés García; de Val do Dubra, Antonio Negreira, y el edil de Obras -y candidato socialista-, a falta del mandatario local de Negreira.


BERGANTIÑOS. En cuanto a la entrega de reconocimientos en el obradoiro bergantiñán, el objetivo de las clases consistió en ejecutar bancos de diferentes modelos, en función de donde se ubicaran, además de pérgolas y jardineras. "Pero non só en carpintería se traballou para este novo proxecto urbanístico, senón que -como destacó el director del Centro Municipal de Formación, Juan Lorenzo-, inténtase implicar aos distintos cursos nos traballos que se levan a cabo, e neste caso participou o de metal".

Fueron un total de diez alumnos y una alumna del Sistema de Garantía Xuvenil a los que se le entregó, tras participar en este taller de carpintería, un certificado de profesionalidad válido a nivel estatal. Tanto el primer edil de Carballo, el nacionalista Evencio Ferrero, como el delegado territorial da Xunta de Galicia, Ovidio Rodeiro, felicitaron a los participantes "polo aproveitamento do curso e desexáronlles unha pronta inserción laboral, que é o obxectivo final deste tipo de a­ccións formativas".

{ TRASQUILATOR }

Bo labor, pero poucas prazas

superar un proceso selectivo para un obradoiro de emprego é unha boa nova para todos os parados que se presentan, porque aprenden u­nha profesión ao tempo que cobran un salario. O problema son as prazas que, nun número cativo -dezaseis-, apenas chegaron para os 22.000 veciños que residen en Xallas, Barcala e Dubra, porque aínda que estes alumnos son novos (menores de trinta anos), case que seguro que moitos teñen xa familia, pero tamén pais e achegados que agardan poder integrar aos seus nun mercado laboral que aínda non remontou de todo. Que medren a inversión e as prazas para mellorar a empregabilidade xa.

EL PROTAGONISTA

Ovidio Rodeiro

Delegado territorial de la Xunta

"roldan o 60 % de inserción en seis meses"

El delegado territorial de la Xunta, Ovidio Rodeiro, destacaba la "formación de calidade" que se impartió en el módulo xalleiro en base a unos programas que rondan el 60 por ciento de inserción laboral "nos seis primeiros meses". En el caso del de Xallas-Barcala-Dubra, fueron 16 los alumnos trabajadores. Por su parte, la alcaldesa de Santa Comba, María Pose, hacía hincapié en el importante trabajo que completaron los asistentes "en actuacións que deben ter continuidade", ya que el desbroce y acondicionamiento viarios y en otras superficies "son fundamentais para os concellos". Pose ensalzó la salida laboral de estas actividades y aplaudió la labor de los docentes. Ya en Carballo, el regidor Evencio Ferrero se refería, ante Rodeiro y el jefe territorial de Economía, a las intervenciones en el mobiliario bergantiñano para las rúas Luís Braille y Xílgaro.

25 mar 2019 / 22:03
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito