Saltar al contenido principalSaltar al pie de página

El Festiritititi, la fiesta de inclusión de Amicos, regresa un año más a Boiro

Será el 3 de diciembre en el parque de A Cachada y participarán unos 1.200 alumnos de una veintena de centros educativos

Por la izquierda, Pilar Sampedro (responsable de centros Amicos), Esther Vidal (presidenta de Amicos), Carolina Castro (integrante del Centro de Día e Amicos), Margarita Hermo (directora de Relacións de Jealsa) y Raúl Treus (concejal de Servizos Sociais)

Por la izquierda, Pilar Sampedro (responsable de centros Amicos), Esther Vidal (presidenta de Amicos), Carolina Castro (integrante del Centro de Día e Amicos), Margarita Hermo (directora de Relacións de Jealsa) y Raúl Treus (concejal de Servizos Sociais) / Cedida

Anxo Bentrón

Anxo Bentrón

Boiro

La asociación Amicos, el Concello de Boiro y la empresa Jealsa organizarán la próxima semana una nueva edición, la séptima, del Festiritititi, la fiesta de la inclusión. La cita tendrá lugar el próximo día 3 de diciembre, desde las 11.00 horas, en el parque de A Cachada, aunque, en caso de que las condiciones climatológicas sean adversas se trasladará al pabellón de Barraña.

En la gran fiesta de la inclusión se darán cita, además de los usuarios de la entidad boirense unos 1.200 alumnos de una veintena de centros de Padrón, Dodro, Rianxo, Noia, A Pobra, Ribeira y Boiro, como destacó la presidenta de la asociación, Esther Vidal.

"O Festiritititi é un festival de integración, xogos, alegría e de compartir. Unha xornada na que tódalas persoas que están alí se sinten parte dese festival", señaló la directora de Relacións Institucionais del Grupo Jealsa, Margarita Hermo.

Por su parte, el concejal de Política Social de Boiro, Raúl Treus, indicó que este festival es casi "un festival internacional, e dende o Concello de Boiro estamos moi agradecidos por situar a Boiro no mapa. Aínda recordo ese 2021, que foi a primeira vez que fomos xogar ao Festiritititi, a aprender e a coñecer o que é a discapacidade, e máis concretamente, a inclusión".

El concejal boirense concluyó agradeciendo a Amicos por ser "unha entidade especial e pola súa forma única de facer as cousas, dende a amizade e o traballo".

Tracking Pixel Contents