Saltar al contenido principalSaltar al pie de página

Comuneros de Baroña enseñan a escolares a plantar patatas

Alumnos del CEIP Campanario aprendieron a preparar el terreno y a sembrar

Alumnos del CEIP Campanario plantando patatas en Baroña.

Alumnos del CEIP Campanario plantando patatas en Baroña. / Cedida

Porto do Son

La comunidad de montes de Baroña (O Son) realizó con alumnos del CEIP Campanario una actividad de plantación de patatas, «para que saiban de onde saen os alimentos que comen e valoren o esforzo que hai detrás do cultivo destes e outros produtos de primeira necesidade, como son os alimentos", explica el presidente de la entidad, Ovidio Queiruga.

"Poñemos as bases para que algún día estes alumnos sexan capaces de ter unha soberanía alimentaria mediante o cultivo e produción dos seus alimentos e o coidado e respecto do medio rural, que nos pode dar moito do que precisamos no día a día", añade.

Queiruga agradeció la implicación de los profesores del CEIP Campanario "por apoiar este tipo de actividades de coidado da natureza, respecto polo entorno rural e aprendizaxe non regulado, pero necesario para medrar en valores".

Los escolares disfrutaron de lo lindo y realizaron el proceso de plantación de patatas al completo: desde la preparación de la tierra hasta la siembra.

Todos ellos harán ahora un seguimiento de la evolución del cultivo y estarán muy atentos al momento de la cosecha.

Tracking Pixel Contents