Santiago
+15° C
Actualizado
lunes, 27 septiembre 2021
20:25
h
Se trata de diez obradoiros, duales y juveniles, para la comarca de Ordes, Barcala, Xallas, Sar, A Maía y Santiago // El ordense sirvió para reforestar el campo de Barbeiros TEXTO Marcos Manteiga

Doscientos parados podrán trabajar con los talleres de empleo

El delegado de la Xunta en A Coruña, Gonzalo Trenor, participó en la clausura del taller de empleo dual de Ordes, que este año formó a 20 personas en actividades auxiliares en viveros, jardines y centros de jardinería y en operaciones auxiliares de revestimientos continuos en construcción. Allí recordó que iniciativas como esta contribuirán a dar empleo a 184 personas de la comarca de Santiago gracias a la inversión de 3,5 millones de euros.

Así, Trenor felicitó a los profesores y a los alumnos por el resultado de los trabajos realizados en este taller de formación y recalcó que “agora todos os alumnos estades mellor preparados para atopar un emprego”. En este sentido, recordó que los participantes combinaron un contrato de formación y aprendizaje durante nueve meses, con un contrato en prácticas, de como mínimo tres meses más, en una empresa emplazada en el mismo ámbito territorial y con una actividad vinculada a las materias del taller. “O obxectivo – abundaba– é seguir mellorando o emprego nos concellos galegos, especialmente nos do rural, adaptando a oferta formativa ás súas demandas e necesidades de contratación”, explicaba.

En la clausura el delegado de la Xunta informó también de la resolución completa de los nuevos talleres de empleo dirigidos a los ayuntamientos, mancomunidades y entidades públicas dependientes para el año 2021-2022 que permitirá la realización de un total de 11 talleres en la comarca de A Coruña. En cuanto a los duales para el entorno compostelano, figuran por algo más de dos millones (el importe de cada uno de ellos es de 346.946 euros) el Renova IV Ames Brión; Obradoiro dual Arzúa-Boimorto-Santiso; el que acaba de visitar, que fue el de Brañas Do Illo Río Samo IV Ordes-Frades-Mesía; Comarca do Sar 2021 ,con los concellos de Padrón Rois-Dodro; Creas IV de Santiago de Compostela y también el Obradoiro Promoción 2021, para Val do Dubra, A Baña, Negreira y Santa Comba.

En el caso de Ordes, gracias al citado taller se acometieron, entre otras, el “acondicionamento, mantemento e reforestación das parcelas do antigo campo de fútbol de Barbeiros”, sin olvidar la repoblación forestal en el área de ocio de Merelle.

También citó los de garantía juvenil de la misma comarca, por 1,4 millones. En este epígrafe constan los de EmprégateApp de Teo, Boqueixón y Vedra y O.E. Santiago Sustentable II (369.492 euros cada uno); Xuventude en Acción 2021 para Dodro, Padrón y Rois (346.399 €) y Mancomunidade de Ordes para sus siete municipios por 368.638 euros.

El protagonista
“Procuran a cualificación”
Gonzalo Trenor
Delegado Terrtorial de la Xunta en A Coruña

Según el delegado Trenor, “os obradoiros de emprego téñense demostrado como un dos mellores e máis efectivos instrumentos para a mellora da empregabilidade”, algo que propicia el hecho de que se centran “na realización de obras ou prestación de servizos de interese xeral e social, posibilitan un traballo que, xunto coa formación profesional para o emprego, procura a súa cualificación profesional e favorece a súa posterior inserción laboral”. Estos talleres de formación y empleo son también, a su juicio, “un extraordinario exemplo de eficiencia e coordinación entre administracións. Para a Consellería de Emprego e Igualdade é fundamental acadar a máxima colaboración dos concellos, porque ninguén coñece mellor que eles as necesidades”.

{Trasquilator }
Ampliar a FP
Marcos Manteiga

os obradoiros de emprego estanse a converter nunha nova panacea para o emprego, un pouco a semellanza da Formación Profesional, pero nun formato moito máis práctico, real e concentrado. E a porcentaxe de empregabilidade entre os seus compoñentes adoita superar o 50 %, polo que o único impedimento para que unha boa parte dos nosos desempregados e mozos poidan aproveitalos é que o número de alumnos é moi limitado. Polo tanto, e se non se poden facer con máis xente, habería que mirar a posibilidade de que precisamente a FP puidera achegar máis os seus contidos a estes talleres, xa que tan exitosos son. É dicir, sacar aos alumnos das aulas e poñelos a aprender mellorando os concellos. Pero claro, loxicamente habería que pagarlles... e aí non vexo tanto compormiso da administración.

14 sep 2021 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.