Santiago
+15° C
Actualizado
martes, 28 junio 2022
02:26
h

José Santamaría: “A mina de Touro crea postos de traballo e diversifica”

El patrón de la cofradía de Aguiño reitera en una entrevista que “non nos vamos a opoñer a súa reapertura sempre e cando cumpra os requisitos e xere emprego”

El patrón mayor de la Cofradía de Aguiño, José Antonio Santamaría, asegura que el colectivo que preside nos está en contra ni a favor de la reapertura de Touro y que no se opondrán siempre y cuando el proyecto de la empresa cumpla los requisitos y genere empleo en la zona.

En una entrevista concedida al Diario de Arousa, Santamaría asegura que “vimos o proxecto por enriba e o vemos como calquera outro. Está ben, pois crea postos de traballo e é unha maneira de que a xente estea diversificada”

“Na nosa confraría mantemos unha postura imparcial, nin estamos a favor nin en contra”, argumenta a preguntas del periodista el patrón mayor, que insiste en que Cobre San Rafael “é unha empresa como tamén o é calquera confraría, e nós non nos vamos a opoñer á reapertura da mina de Touro sempre e cando cumpra todos os requisitos e xere emprego. Se a Xunta de Galicia lle dá os permisos para explotala e non infrinxe as condicións que lle marcan, que o fagan”.

Con respecto al acuerdo firmado entre Cobre San Rafael y los parquistas de Carril para realizar controles medioambientales, Santamaría dice que “todo o que sexa facer un control exhaustivo das augas ninguén se vai a negar a que se faga. Está claro que respecto a todos os controis que se realicen na nosa ría e no mar estamos dispostos a axudar no que faga falta. Se o proxecto está ben contemplado e conta co respaldo da Consellería do Mar e de estamentos de seguridade nas augas, como son a Estación de Bioloxía Mariña da Graña ou o Centro Superior de Investigacións Científicas, e con todo o que eso conleva, nós estamos dacordo co proxecto, que ao final, vai a beneficiarnos a todos. O que queremos é que as cousas se fagan ben e as nosas augas estean ben”.

Recordar que el pasado 12 de enero se daba a conocer que Cobre San Rafael había firmado un acuerdo de colaboración con Parquistas de Carril OPP89, para la implantación de un sistema de control medioambiental del río Ulla y su desembocadura en la ría de Arousa, a través de la monitorización de la calidad de las aguas, realizada por la Estación de Bioloxía Mariña da Graña (Universidade de Santiago) y con el apoyo del Centro Superior de Investigaciones Científicas (CSIC).

El objetivo del convenio es garantizar la calidad de las aguas y la no afectación al río Ulla, y promover acciones que permitan mejorarla. Se trata de un ejercicio de transparencia, según los promotores, que aportará datos contrastados sobre cualquier afección que pueda detectarse en el río, por parte de cualquiera de las actividades económicas o residenciales que se desarrollan en su entorno.

Cobre San Rafael activa ayudas para colectivos de la comarca
Destina 25.000 euros para apoyar proyectos de asociaciones sin ánimo de lucro

Touro. Cobre San Rafael, empresa que promueve la reactivación de la producción de cobre en la cantera activa situada en los municipios de Touro y O Pino, acaba de activar la primera edición del programa Terras da Xente, que facilitará ayudas por valor de 25.000 euros a diversas asociaciones o entidades sin ánimo de lucro con fines sociales, educativos, culturales, ambientales o deportivos, y que desarrollen sus proyectos en la comarca de Arzúa.

Con esta nueva edición, cuyo plazo de presentación de solicitudes permanecerá abierto del 15 de febrero al 15 de marzo, la empresa refuerza su apuesta “polo benestar social e o desenvolvemento sostible da comunidade. En xeral, o programa pretende premiar, patrocinar e colaborar con proxectos de diversa índole que redunden na mellora da calidade de vida dos cidadáns do territorio”, explican desde la firma.

Para asegurar un adecuado reparto de los fondos, y que tengan un efecto positivo en los ámbitos de actuación, serán repartidos en diversos premios. Un primer galardón de 7.000 euros para el proyecto con mayor puntuación y otros 3.000 para el segundo. Los 15.000 euros restantes se distribuirán en ayudas por importe máximo de 1.500 € al resto de proyectos con mayor puntuación. Las iniciativas que opten a las ayudas contempladas en el programa deben realizarse entre 1 de enero y el 31 de diciembre de 2022 y cada entidad podrá presentar un único proyecto. Una vez recogidas las solicitudes, Cobre San Rafael procederá a la valoración y adjudicación. Los proyectos serán valorados por un comité que determinará su adecuación a los objetivos descritos en las bases del programa. La entrega tendrá lugar en abril.

01 feb 2022 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.