Santiago
+15° C
Actualizado
lunes, 10 agosto 2020
02:15
h

Baleato recomienda inteligencia y pensar únicamente en ganar

El mediocentro del Compos apuesta por repetir el plan de partido que salió bien durante toda la temporada // Apunta a saber leer los cinco cambios y las pausas

Roberto Baleato será uno de los hombres de referencia del Compostela en este play-off. Con cuatro fases de ascenso a sus espaldas es una de las voces autorizadas para pronunciarse sobre lo que le espera al Compos, y de sus palabras se desprende una máxima: hay que salir a ganar al Barco.

“É demasiado perigoso xogar a empatar. Non creo que ninguén que saia a empatar lle saia ben. Imos facer o de sempre, que ir polo partido, xerar moitas ocasións e meter goles. Iso é oque se nos deu ben durante todo ano”, avisa Baleato. Aunque también será necesario “ser intelixentes e ver os momentos, porque é un partido de eliminación e hai que ter todo en conta”.

A pesar de no haber competido en los últimos cuatro meses, el mediocentro compostelanista defiende que el equipo mantenga las señas de identidad de toda la temporada; ahora, no es momento de inventar. “O modelo de competición que temos agora é un pouco diferente ao modelo de regularidade, pero imos facer as mesmas cousas, que son as que nos deron o premio durante o ano”, afirma el futbolista.

Esta es una situación novedosa para todos, por el formato de la fase de ascenso y por las nuevas situaciones de partido, como las pausas de hidratación obligatorias y la posibilidad de hacer cinco cambios, elementos a tener en cuenta. “Hai que andar con ollo controlando o ritmo do partido, porque normalmente xogamos de corrido, hai un descanso, e volvemos de corrido. Pero agora hai unhas pausas, que á fin tamén che serven para cambiar cousas. Tes cinco cambios e podes cambiar bastante dentro do equipo e a maneira de xogar, tanto nós como os rivais”, declara Roberto.

El nuevo reglamento implica detalles que pueden acabar decantando el partido, y saber leer estas situaciones será vital para tener éxito en el play-off exprés. Situaciones, al fin y al cabo, que son un arma de doble filo, porque “se estás por abaixo, os cambios pódenche permitir reactivarte e darlle a volta ao partido, ou se estás sufrindo, a pausa de hidratación pódeche vir ben”, pero “se estás con bo ritmo, a pausa igual che corta un pouco”.

CALMA. Después de meses sin competir, el Compostela, al igual que Barco, Ourense CF y Arosa, se jugarán toda una temporada en 90 minutos. En un momento como este, Baleato considera clave actuar con calma. “Non nos temos que saír do que faciamos durante a liga, e a nivel persoal un ten que tentar manter a calma para rendir como rendía durante o ano”. Sin duda, “todo o traballo que levamos de todo o ano dános tranquilidade”.

Aunque para el partido conta el Barco el Compos solo contará con 16 jugadores del primer equipo, Baleato valora la progresión de los futbolistas juveniles y está seguro de que podrán “axudar nun momento se fai falla”.

PLAN DE TRABAJO
Dos días libres antes de la hora de la verdad

··· La plantilla del Compostela descansará mañana y el lunes, para retomar los entrenamientos el martes y trabajar de forma ininterrumpida hasta el día de la semifinal contra el Barco, el próximo sábado.

··· Antes de disfrutar de dos días libres, el equipo se ejercitará esta mañana en el Vero Boquete, donde Yago Iglesias dividirá al plantel en dos equipos de once jugadores para disputar un partido a campo completo.

··· Estos partidos para recuperar ritmo y sensaciones son aplaudidos por el plantel. “Estamos traballando con partidos a todo campo, once contra once, reproducindo accións reais de xogo nos adestramentos, incluso algunha semana fixemos competición como se foramos dous equipos diferentes”, expresa Baleato.

Las contras y las jugadas a balón parado, puntos fuertes del CD Barco
“Imos ter que ser nós os que fagamos as cousas e non depender do rival”, dice Roberto

Santiago. Baleato analiza con incertidumbre el Barco que se encontrará el Compostela en las semifinales del play-off de ascenso a Segunda B, el próximo sábado en Balaídos (19.30 horas), aunque en realidad apuesta por fijarse en lo que haga su propio equipo y no jugar en función del rival.

“Hai certa incertidume porque non os vimos xogar desde fai meses”, —opina el mediocentro. Pero “imos ter que ser nós os que fagamos as cousas, non depender do que faga o rival”.

A la hora de imaginar el partido, Baleato cree que “o Barco tentará chegar con vida aos últimos minutos e aí tentar meter un gol”.

De las armas de su oponente cita las transiciones y el balón parado. “Hai que ter moito coidado coas transicións. Son un equipo no que sempre quedan dous os tres xogadores preparando a acción de ataque cando non teñen o balón. Atacan moi rápido, temos que estar ben colocados cando nós teñamos o balón para recuperar cando haxa perda ou cortar as contras”, asegura. “Agardo un partido cerrado, non tan fluido, porque vimos de estar sen competir, e o balón parado vai ser importante”, añade.

Aunque no ve mal el horario del partido, sí cree que “en Vigo ás 19.30 horas vai facer bastante calor”. Sin embargo, no valen las excusas.“Esperemos que non haxa ningunha lesión muscular, que sería o que podería provocar a calor e a deshidratación. Pero non hai queixas, non hai choros”, apunta Baleato, que aporta una clave: “Se somos capaces de que eles corran máis ca nós vai ir ao noso favor”. I.F.

11 jul 2020 / 01:00
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.