El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Deportes | deportes@elcorreogallego.es  |   RSS - Deportes RSS

Baleato valora los puntos sobre el alirón de invierno

"Se fixeramos 45 puntos e non estiveramos primeiros tamén sería positivo", reflexiona Roberto, que ha pasado a ser un fijo en la SD

El compostelanista Roberto Baleato (dcha.), en el partido de Copa RFEF contra la Arandina.  - FOTO: A. Hernández
El compostelanista Roberto Baleato (dcha.), en el partido de Copa RFEF contra la Arandina. - FOTO: A. Hernández

IVÁN FERNÁNDEZ   | 15.01.2020 
A- A+

El vestuario del Compostela valora la consecución del campeonato de invierno por los puntos que significa, más allá del honor de haber concluido la primera vuelta en el liderato.

"Se fixeramos 45 puntos, aínda que non estiveramos primeiros, iamos facer unha lectura positiva. Iso permítenos afrontar a segunda volta cunha bagaxe de puntos que dá máis tranquilidade", reflexiona Baleato.

Aunque al paso por el ecuador de la liga la clasificación otorgue al cuadro blanquiazu una ventaja de cuatro puntos sobre el Ourense CF, el mediocentro de la SD no cree que el título vaya a resolverse con mucha antelación. "Vexo complicado que se poida gañar a liga con moita marxe", -afirma. "Sería un bendito problema chegar cun pouco de relaxación ao final, pero vai estar complicado. Todos imos manter o nivel, que sexa unha liga apretada que nos manteña enchufados ata o final será positivo para o play-off".

Roberto Baleato es de esos futbolistas que llegaron al Compos en verano con la misión de aportar experiencia y veteranía al equipo, en su caso más centrado en la parcela defensiva. El objetivo se está cumpliendo con nota: "Estivemos moitos partidos sen encaixar e dáche moitos puntos. Temos facilidade para marcar, e sempre que esteamos sólidos atrás, a maioría das veces imos sacar os tres puntos".

El bagaje defensivo es, sin duda, el mayor cambio que presenta el colectivo de Yago Iglesias con respecto a otras temporadas. "O Compos estes anos facía moitísimos goles pero tamén recibía moito, e dese xeito tes que facer moitos goles para sacar os partidos adiante. Nese aspecto demos todos un paso adiante e estanos dando moitos froitos", analiza el ex del Bergantiños.

 


CON MAYOR PRESENCIA. Con el paso de las jornadas, Roberto Baleato ha pasado de tener presencia en el equipo principalmente en los partidos a domicilio a hacerlo tanto en casa como lejos del Vero Boquete. El mediocentro no lo achaca tanto al sistema utilizado, sino a su condición de novato en la plantilla: "O período de adaptación é algo que non se podía saltar. É certo que ao principio da tempada non estaba contando tanto, sobre todo nos partidos como local, pero os compañeiros que estaban xogando tamén o estaban facendo moi ben".

De las diez primeras jornadas de liga, Baleato solo fue titular en cuatro, frente a los diez partidos consecutivos que acumula jugando de inicio actualmente. "No momento en que me tocou intenteino facer ben. Agora si estou contando cun pouco máis de continuidade, que a min tamén me vén ben, porque ao ser un xogador grande necesito ritmo competitivo. Agora atópome moi cómodo, creo que me adaptei ben á maneira de xogar do equipo", valora.

La próxima cita para Baleato será el domingo (17.00 horas), en el Vero Boquete de San Lázaro, donde el Compostela se enfrentará al Alondras, a su juicio "un equipo incómodo, que sabe aproveitar os xogadores que ten arriba, sobre todo pola banda con Mauro, es os puntas". "Xogan moi ben a nivel combinativo, San Lázaro non lles vén mal para iso, pero nós na casa estamos fortes", añade.

Dispuesto a jugar como central

••• Con tres centrales en la plantilla, el Compostela no fichará a ninguno más este invierno. Si hace falta, Baleato es uno de los llamados a echar una mano en el centro de la zaga. "Non me encontro tan cómodo como no medio, porque levo moitos anos aí, pero non teño problema. Xa no verán, cando falei co club, valorouse esa posibilidade. Hai tres centrais e Samu e máis eu somos os encargados de adaptarnos a esa posición se se dá o caso", valora Roberto Baleato.

Único o doble pivote

••• Roberto Baleato, que jugó acompañado por Samu en los últimos partidos, no muestra ninguna preferencia entre situarse como doble pivote o jugar como único hombre por delante de la defensa.

 

••• "Cando xogo con Samu tócame ir un pouco máis arriba, e tamén me gusta bastante moverme un pouco máis ás costas dos medios. Non teño unha preferenza clara, creo que alternar un pouco vénme ben para mellorar diferentes facetas", expresa el futbolista.

LA CIFRA

7 Minutos. Aunque comenzó la liga teniendo presencia principalmente a domicilio, Baleato ha acabado por convertirse en un fijo, ya sea fuera o en casa. Frente a solo cuatro partidos como titular en las diez primeras jornadas de liga, en las últimas diez solo dejó de jugar 7 minutos.