El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Deportes | deportes@elcorreogallego.es  |   RSS - Deportes RSS

La ilusión del Boiro y el empuje de Barraña, rivales del Compos

El técnico blanquiazul destaca el 'hambre' de los futbolistas que se han unido al proyecto boirense // Anxo volverá a defender la portería de la SD el domingo

Yago Iglesias observa el juego en el Racing de Ferrol-Compostela - FOTO: ECG
Yago Iglesias observa el juego en el Racing de Ferrol-Compostela - FOTO: ECG

IVÁN FERNÁNDEZ   | 09.11.2018 
A- A+

Yago Iglesias, entrenador de la SD Compostela, destaca la calidad frente a los nombres en el Boiro de la presente temporada, al que el conjunto blanquiazul rendirá visita este domingo, a las 16.30 horas. El apoyo de Barraña puede ser una de las claves del encuentro, asegura el técnico.

"Un Boiro que cambiou drasticamente, que fai un xiro de 180 grados, aposta por xente da casa, xente da zona, do Barbanza. Quen non os coñeza pode pensar que non teñen nome na categoría, pero teñen calidade", analiza Yago Iglesias. Precisamente por esos cambios llevados a cabo en la plantilla, cree el técnico que el equipo aún está en construcción. "Están nese novo proxecto, aínda ensamblando pezas para competir. Non é un Boiro con grandes nomes ou xogadores con percorrido nesta categoría ou superiores como anteriores tempadas, pero ten xente con calidade, fame e gañas de facerse un nome nesta categoría", insiste Yago.

Más allá de su delantero y presidente, Changui, tiene claro el preparador del vigente campeón de Tercera cuáles son las piezas a tener en cuenta. "Hai ex xogadores nosos como Cardeñosa, Paco, que parece ser que vai ser baixa, Pablo Vidal... Hai varios xogadores, e despois xogadores que son referencia en equipos da zona de alá, como Puebla, Riveira, Noia..., que levan moitos anos xogando, que teñen moita calidade e que hai que ter moi en conta", afirma.

Para Yago, uno de los puntos fuertes del Boiro es algo que no se puede comprar a base de talonario: la ilusión. "É un equipo que a súa máxima é a ilusión. Desde que comezou a tempada, Barraña está ateigado de xente", asegura el entrenador sobre un cuadro que encadena cuatro derrotas.

"O fútbol son estados de ánimo. O corpo técnico facémoslle saber iso aos xogadores para que saiban o escenario que van atopar. O Boiro vén de sufrir catro derrotas seguidas, pero volve xogar na casa. Alí xa caeron equipos como o Laracha. O escenario en sí, Barraña, con xente que aperta e moi ilusionada co Boiro de alí, vai facer que saquen o 200 %. Nós, como mínimo, temos que igualar", expresa Yago Iglesias.

En un equipo donde prevalecen las rotaciones, lo único claro es quién será el portero: Anxo y diez más. "Temos en mente dar continuidade, algún partido máis seguido a Anxo. Así como fixemos con Loren, tamén darlle a el, porque é un posto complicado, o da portería. Como mínimo teñen que ter tres, catro partidos para ver de verdade a dinámica", conluye Yago.

Parte médico

David Uña, prácticamente con toda probabilidad, no disputará el partido de este domingo entre el Boiro y el Compostela. El central blanquiazul ya se entrena con el grupo tras superar una rotura de fibras, pero después de tres semanas parado, todavía necesita recuperar el ritmo de competición.

Rubén, que aún no ha debutado esta temporada a consecuencia de una rotura del ligamento cruzado posterior de su rodilla izquierda, ya completa todo el entrenamiento con el resto de la plantilla. Aunque "xa ten a alta deportiva", según Yago, necesita varias semanas para coger el ritmo.

Alberto, que sale de una pubalgia y que se unió esta semana al grupo, sintió molestias en el entreno de ayer y necesitará algo más de tiempo.

Yago Iglesias Entrenador del Compostela "Temos en mente dar algún partido máis seguido a Anxo. Como mínimo teñen que ter tres, catro partidos para ver de verdade a dinámica"