El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Deportes | deportes@elcorreogallego.es  |   RSS - Deportes RSS

Yago elige a quién le gustaría parecerse

Querría ser como Casas, Pereira, Mon o Samu, su prolongación en el campo, si fuera futbolista

IVÁN FERNÁNDEZ   | 09.11.2018 
A- A+

En un día en que el fútbol nacional hablaba de la última convocatoria de la selección española, con la pregunta realizada al seleccionador, Luis Enrique, sobre a qué jugador de los convocados le gustaría parecerse, la rueda de prensa ofrecida ayer por Yago Iglesias no fue menos. Al formularle la misma pregunta, pero en clave blanquiazul, el técnico se quedaría con Casas, Pereira, Samu o Mon, aunque sin desmerecer a los demás.

"Moitos adestradores como nos centramos en aspectos tácticos e en todo momento elexir ben, creo que hai varios neste equipo aos que parecerse. Sobre todo xogadores polivalentes, como poden ser Álvaro Casas, Sergio Pereira...", afirma el técnico, aunque no escatima a la hora de seguir eligiendo.

"Hai moitos aos que parecerse. Non quedaría con un, pero eses xogadores que son a prolongación do adestrador no campo, que neste equipo temos a sorte de ter moitos dese perfil, Samu, Mon... sería un deses", continúa Yago.

La razón de su elección se basa, cómo no, en su naturaleza de entrenador: "Hai xogadores que teñen moita calidade, e se fora futbolista gustaríame ter esa calidade, pero o fútbol tamén hai que velo e os adestradores miramos eses que sempre toman a decisión correcta", finaliza.