Santiago
+15° C
Actualizado
lunes, 18 octubre 2021
18:58
h

Jordan Domínguez: “Con quen negociei todo para vir ao Compos foi con Casas”

Vive con ilusión el jugador su llegada a la SD, y está “feliz” por el trato humano // A sus 26 años, quiere subir en el fútbol español

Cercana, divertida, fue la presentación de Jordan Domínguez, jugador del Compos los dos próximos años. En la empresa Casty-Romer, histórica colaboradora de la SD, Jordan contó con gracia; y tiene mucho que contar del fútbol, a sus 26 años: natural de Salvaterra, creció en la cantera del Celta, se quedó a un paso del primer equipo con Luis Enrique y Berizzo de técnicos pero acumuló minutos en Segunda B en el filial que luego amplió ya fuera de Galicia, en el Toledo, el Murcia y el Conquense; emigró cuatro meses a Finlandia y jugó los dos pasados cursos en Grecia, “en el paraíso de Volos”. Y ahora, la SD.

Explicó entre risas, en un directo con Toño Bermúdez (Cadena Ser) que firmó por el Compos por culpa... de Álvaro Casas, con el que coincidió en la cantera del Celta: “Hei dicir que con quen negociei todo é con Casas; Casti (Manuel) falou con Casas e el conmigo, e eu contentísimo. Só pedín paciencia, por respecto a meu anterior club, e ao rematar a competición falamos”.

Más serio, añadió que con el capitán de la SD, Casas, llevaba “un mes falando, e obviamente tiven as mellores referencias. E foi chegar aquí e coñecer á maioría: xoguei con eles ou contra eles, na selección galega ou en equipos. Hei agradecer de corazón a esta plantilla: son humildes todos, moi familiares. No corpo técnico, igual: moi boa xente, un dez para eles; espero que nos vaia ben dentro e fóra do campo”, dice.

Se muestra optimista, pero sincero: admite la falta de goles del equipo en una pretemporada que ha sido “ dura, esixente, gústanos. Tivemos unhas baixas importantes, nada serio pero importantes e agora hai que centrarse: é verdade que nos falta gol, e iso hai que traballalo porque os partidos gáñanse por goles, o importante é metelos e atoparemos segurísimo esa efectividade”.

Vuelve a notar tras su regreso desde Grecia que “a calidade que temos os xogadores españois non a atopamos fóra, iso bótase de menos: rodearse da xente de calidade fai máis fácil o fútbol, e máis na miña posición, mediocentro. Ter a Josiño, Antas, Samu, Fer... xente que tamén imos competir, iso é bo”.

Está “feliz, cómodo, ben fisicamente. Chegar a adestrar e non traer problemas é moi importante, o estado anímico. Coma na casa, en ningún lado”. Se centra en “meter os maiores goles posibles, dar asistencias, estar centrado os 90 minutos, tacticamente ben... axudar”. Se siente preparado para trepar en el fútbol español junto al Compos: “Queremos estar arriba, non temos outra cousa na cabeza. Ogallá para o ano celebremos o ascenso ”, resume.

De la fría Finlandia al “paraíso” de Grecia, habla francés con Parapar

Santiago. “Digo eu que colles experiencia. Se eres un pouco listo, aprendes, tanto aquí coma fóra. Madurei moitísimo, coma persoa e coma futbolista: intentas cometer menos erros, estar ben concentrado, e fóra do campo ser máis profesional. A min gustábame estar fóra: lonxe dos meus, pero gustábame... agora estou moi a gustiño na casa, coma na terra en ningún lado”, relata Jordan.

De sus experiencias fuera de España quedó, como explicara el día anterior Parapar, dominio de lenguas: en el caso de Jordan, sobre todo el inglés y “he tenido conversaciones en francés con Parapar”, ríe; lo explica: “Nacín en Vigo, pero con oito meses meus pais marcharon a Francia, meu pai é francés, e crecín alá, ata os once anos que volvimos a España”.

Incide en que “estar fóra sempre me gustou. Sempre co meu cadelo, un husky de tres anos e medio, super bonitiño: vai onde vou eu. Coas praias de Grecia, co paraíso aquel, desfrutaba: non teño unha mala palabra de Grecia, encántame e recomendaría á xente ir, eu teño alí a miña familia”.

Finlandia es “todo o contrario” (risas). “Estiven tres ou catro meses, a partires de xullo, con luz ata a unha da mañá. Pero en novembro empezou a nevar, tres ou catro horas de luz... unha vida ao meu gusto, complicada, diferente ao noso e con xente non tan cercana”. a. p.

Segundo y último capítulo de los partidos amistosos ante el Fabril

Santiago. A partir de las siete de la tarde de este sábado 28 de agosto, la SD Compostela disputará, ahora en el estadio Vero Boquete de San Lázaro, el segundo amistoso de la semana (ambos equipos ya se midieron en Abegondo el pasado miércoles) frente al Fabri, que es a su vez el último partido de preparación del conjunto blanquiazul en la actual pretemporada.

Que sea el séptimo y último encuentro amistoso antes del comienzo de la liga en la Segunda RFEF, el próximo domingo en Pasarón ante el Pontevedra (18.00 horas), habla de que los aficionados del Compos podrán ver ya a un equipo similar al de la competición de la regularidad.

La totalidad de la plantilla ya está en condiciones: han dejado atrás sus molestias jugadores como Saro, Jimmy, Baleato, Parapar... o el propio Jordan, que ha superado unas dolencia en el tendón rotuliano. También Escudero, quizá el caso más preocupante, se ha entrenado ya con el grupo.

Al partido pueden acceder de forma gratuita los abonados de la SD que hayan renovado su carné. La entrada cuesta diez euros para el público en general (deberán llevar firmada la declaración responsable), y cinco para los menores. Las taquillas se abrirán una hora antes del encuentro. Se abrirá sólo la grada de Tribuna, hasta completar aforo; el acceso, desde las 17.45 horas. a. p.

27 ago 2021 / 16:17
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.