El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Elecciones  |   RSS - Elecciones RSS

Feijóo: "O respecto e a convivencia de Galicia é o que queremos para España"

Duro ataque a Pedro Sánchez "que perdeu sempre as eleccións"

Feijóo durante su intervención en el acto electoral en el Jofre de Ferrol - FOTO: Kiko Delgado
Feijóo durante su intervención en el acto electoral en el Jofre de Ferrol - FOTO: Kiko Delgado

24.04.2019 
A- A+

Acudía Alberto Núñez Feijóo a Ferrol apenas unas horas después de se hubiera firmado el contrato para construir las fragatas en Navantia y minutos antes de que diera comienzo el segundo debate. Ante esta situación dividió su intervención en, por un lado, destacar el papel del PP en Galicia y, por el otro, lanzar dardos a Pedro Sánchez.

Pidió el voto para el Partido Popular con el argumento de que es un valor seguro en la creación de empleo, crecimiento de la economía, la responsabilidad, la gestión y la unidad de España. Por ello apostó por un gobierno como el que prefieren la mayoría de los gallegos. Y en ese momento dio un titular poniendo en valor la labor en la Xunta: "O respecto, a cordialidade e a convivencia de Galicia é o que queremos para o resto de España".

Sobre las puyas, la primera de ellas quiso, ya de entrada, alcanzar la línea de flotación del todavía presidente del Gobierno de España: "Onte todos os españois recordamos por que Pedro Sánchez perdeu sempre as eleccións e por que tivo os peores resultados da historia do PSOE", dijo recordando que el socialistas, tras rechazar inicialmente celebrar debates y verse forzado a hacerlo "vai a desexar que haxa un terceiro para intentar repoñerse do dano que se fixo a si mesmo na televisión".

Insistió en los enfrentamientos entre candidatos ante las cámaras para señalar que no se trata solo de cuestiones de imagen; de asesores, fotogenia o márketing, sino que se precisan "argumentos, equipos, proxecto sólido e de propostas, algo que o Partido Popular si demostra ter".

Volvió Feijóo a referirse al poco peso de las propuestas económicas del PSOE sosteniendo que "canto máis se fale de economía, emprego, futuro e España, más perde Pedro Sánchez e máis gaña o PP".

Fue a continuación cuando quiso destacar el papel de la apuesta popular para dirigir España; es decir, "fronte a un Pablo Casado con argumentos e co proxecto máis sólido para o país, estaba Pablo Iglesias, esixindo ministerios; Albert Rivera, lanzando unha moeda ao aire antes de dar unha opinión ao azar; e o presidente do Goberno intentando que ninguén recorde que é Pedro Sánchez".

Siguió en esta dirección señalando que, mientras el actual presidente es el candidato que prefieren populistas, nacionalistas e independentistas, "Pablo Casado, ademais de ser o presidente que máis lle convén a Galicia, o é de aqueles que prefiren un goberno de España para todos, que respecte a convivencia, que estea libre de imposicións e que goberne".