Santiago
+15° C
Actualizado
domingo, 03 julio 2022
02:23
h

Alberto Núñez Feijóo: "A Galicia que segue a EL CORREO é unha Galicia en positivo"

El presidente reconoce que "a verdade desta terra" está contada en los medios del Grupo // Receta la ejemplaridad de los premiados y advierte que la democracia persigue la corrupción

El periodismo dijo adiós esta semana a Ben Bradlee, el mítico director del Washington Post cuando destapó el escándalo Watergate. Pero la gran lección de este maestro de la profesión, buscar la verdad y contarla, sigue viva en los medios de comunicación del Grupo Correo Gallego, subrayó ayer el presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, en su discurso en la XXV edición de los Premios Gallegos del Año. Coincidiendo con sus bodas de plata, la celebración reunió en el Palacio de Congresos de Galicia a destacados representantes de la vida civil gallega, en una velada en la que participaron más de 2.000 personas.

"Non se caracteriza o grupo que preside Fernando Barrera e dirixe José Manuel Rey por seguir a vella consigna de que a boa noticia non é noticia. O periódico a radio, a televisión son reflexo dunha Galicia en positivo, dunha Galicia que constrúe, que avanza e que se entende"; expresó Núñez Feijóo. "Estou seguro de que cada galego que le, que a escoita ou a ve, ten unha razón máis para confiar no seu país. Buscar a verdade e contala. Así definía o mítico Ben Bradlee a función do periodismo moderno. A verdade desta terra está contada nos seus medios de comunicación, está contada en EL CORREO GALLEGO", añadió el presidente.

Una Galicia en positivo y con un espíritu de lucha cuya máxima expresión se plasma en los Gallegos de Año, reconoció Feijóo echando la vista atrás, hasta 2009. Entonces, cuando "os negros augurios escurecían o horizonte", participó en la gala por primera vez como presidente. Cada persona que se acercaba a la tribuna, recordó, "traía a mensaxe dun país disposto a seguir adiante", sin "asomo de derrotismo" y con una "forza vital extraordinaria". "Sentín que aquí se estaba expresando unha Galicia a escala que facía realidade a proclama de Curros Enríquez: "na unión dos bos galegos está da patria o porvir", aseguró.

Definió este ambiente como muestra del "espírito comunitario" presente en el ADN colectivo de los gallegos, pero también como "consecuencia de 30 anos dun modelo de autogoberno que fomenta o achegamento entre os galegos, sen establecer liñas divisorias, fronteiras ou conflitos".

Cinco años después, Feijóo volvió a destacar el "carácter exemplar" de los premiados, pero esta vez también como contraposición a la corrupción política que salpica la actualidad del país, pero sin, advirtió, condenar injustamente a todos los políticos.

"Aos desafíos de índole económica, súmanse nestes tempos os relacionados con condutas reprochables de representantes públicos que vulneran a ética ou tamén á legalidade. Ninguén pode ignorar o efecto desmoralizador que estes casos producen, nin tampouco os intentos de deslixitimar o sistema democrático presentando os feitos indecorosos como un mal endémico (...). A corrupción existe en todos os réximes; a diferenza está no diferente tratamento que lle da cada un. Os autoritarios ou populistas a esconden ou disimulan, os democráticos perséguena. Hai que avogar por perfeccionar os mecanismos de detección e depuración destas condutas, sen cuestionar o modelo de convivencia nin vituperar a política", ahondó. En este escenario, el "gran reto" en pleno 2014 es la ejemplaridad, referentes en los que la sociedad pueda "mirarse e admirarse", prosiguió.

Ejemplos como el de los Gallegos del Año, en el que participan "os mellores profesionais, universitarios, investigadores, pensadores e empresarios" del país. "Este carácter exemplar é o que distingue a Roberto Tojeiro. Parafraseando o eslogan que divulgou a súa marca, poderiamos dicir que el segue a máxima de emprendamos como galegos", comparó el presidente Feijóo, antes de extender el agradecimiento a todos los galardonados "por serviren de puntos de referencia a todo un país".

Mención especial merecieron los del mundo de la salud para lanzar un mensaje clave: "Temos unha excelente sanidade pública, e imos mantela". Con humor, Feijóo, declarado celtista, también le deseó lo mejor al Dépor, cuyo presidente es otro de los homenajeados.

24 oct 2014 / 00:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito