Santiago
+15° C
Actualizado
martes, 28 junio 2022
12:23
h

"O Grupo Correo Gallego é un referente para a cidade"

Santiago. "Trátase dun clásico que representa o que é a vida social de Compostela e de toda Galicia". Así definió el líder de los socialistas compostelanos, Paco Reyes, la gala de entrega de los premiosGallegos del Año.

El concejal de Raxoi, que entregó el galardón a la actriz santiaguesa Nerea Barros, sostuvo que "con estes premios ponse de relevancia o papel do Grupo Correo Gallego na nosa cidade e tamén para os seus veciños", al mismo tiempo que añadió que "desta maneira recoñécese a persoas e entidades que son exemplo en moitas profesións e ámbitos da nosa sociedade".

En este sentido, hizo hincapié en el importante papel de estos premios para "proxectar a nosa cidade ao resto de Galicia", motivo por el que el edil quiso transmitir su agradecimiento al grupo de comunicación por excelencia de la capital de Galicia.

Paco Reyes, que también estuvo sentado en la presidencia de la gala para entregar una de las distinciones, transmitió su felicitación a todos los galardonados. "Todos os composteláns estamos hoxe aquí representados para apoiar as persoas que reciben este recoñecemento tan especial; e tamén para apoiar a EL CORREO GALLEGO para que continúe coa súa gran laboura". Al líder socialista le acompañó su compañera de Corporación Milagros Castro.

23 oct 2015 / 00:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito