Santiago
+15° C
Actualizado
miércoles, 29 junio 2022
01:00
h

"Son todo un exemplo para Galicia e para Compostela"

    "Esta é unha mostra do gran compromiso do Grupo Correo Gallego coa sociedade da nosa cidade e de Galicia" Con estas palabras se refirió el portavoz del PPde Santiago, Agustín Hernández, a la gala de entrega de los premios Gallegos del Año. El líder de la oposición compostelana, que fue el encargado de entregar la distinción al reconocido arquitecto César Coll, quiso transmitir su felicitación a todas las personas e instituciones premiadas y aprovechó para recordar que "moitos deles son composteláns".

    Asimismo, subrayó el esfuerzo y la dedicación de todos los galardonados, "que son un referente para Galicia e tamén para todos os galegos". En este sentido, hizo especial mención a las jóvenes Rosalía Gómez-Lasheras y Nerea Barros, que "son exemplo para a nosa cidade e levan o nome de Compostela polo mundo adiante".

    Por otro lado, Hernández manifestó su satisfacción por representar a la capital de Galicia en una de sus noches más especiales. "É para min unha honra poder estar aquí representando os composteláns. Este é un acto no que se fai presente toda Galicia, todos os seus ámbitos, e o Concello tamén ten que estar", señaló el popular, que estuvo sentado en la mesa presidencial para hacer entrega de uno de los galardones de la noche.

    23 oct 2015 / 00:00
    • Ver comentarios
    Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
    Tema marcado como favorito