Santiago
+15° C
Actualizado
jueves, 22 julio 2021
02:37
h

Amigos de Galicia inaugura su nueva oficina en Lugo

social. Fundación Amigos de Galicia presentó la nueva oficina de la entidad ubicada en la ciudad de Lugo. Las nuevas instalaciones, en la Ronda de las Mercedes, 10, fueron presentadas por el director general de la entidad, Jesús Busto Peteiro; el presidente de la misma, Miguel Villar Costoyas y el Secretario, Ramiro Varela Cives; así como los socios de la entidad Emilio Santasmarinas y Pepe Ramos, ante medios de comunicación y un grupo de socios y socias de la entidad procedentes de la ciudad y provincia de Lugo que se acercaron a conocer la primera oficina de la entidad en la ciudad.

Destacó Jesús Busto Peteiro, que “a entidade vén desenvolvendo desde os seus comezos actuacións en materia de servizos sociais e emprego con persoas en risco de exclusión social da provincia de Lugo; vendo como nos últimos anos ditas actuacións veñen incrementándose. Ante esta situación, a entidade abre unha oficina na cidade co obxectivo de ofrecer un mellor servizo ás persoas da cidade de Lugo e da provincia”.

“Para min, como fundador, é unha auténtica alegría poder abrir hoxe esta oficina na cidade de Lugo, cidade onde nace a Fundación Amigos de Galicia; e esperamos que teña o mesmo éxito que o resto das oficinas da entidade en Pontevedra, Vilagarcía de Arousa, Santiago de Compostela e Ourense”, resaltó además. ecg

16 may 2021 / 20:26
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.