Santiago
+15° C
Actualizado
viernes, 20 mayo 2022
02:02
h

Conde reclama soluciones concretas para el futuro de As Pontes

Invita a Endesa a sentarse con Xunta, concello, sindicatos y transportistas, y pide al Gobierno que destine fondos europeos

El vicepresidente económico de la Xunta de Galicia, Francisco Conde, afirmó que es el momento de “pasar ás concrecións e solucións realistas” para abordar el futuro de la comarca de As Pontes tras el anunciado cierre de la central térmica de Endesa.

Tras mantener una reunión que calificó como “positiva” con el grupo de trabajo para la transición justa en la comarca, en la que participaron en alcalde de la localidad, Valentín González Formoso, los sindicatos y representantes de los transportistas, Conde declaró que es el “momento de pasar ás concrecións e solucións realistas para dar unha alternativa a unha situación de enorme dificultade para os traballadores e industria auxiliar dos transportistas”.

Un punto en el que coinciden todos los implicados en el grupo de trabajo, al que quieren que se sume Endesa. “Hoxe mesmo” el departamento económico le trasladará a Endesa “a necesidade dese encontro” para encontrar respuestas concretas y “habilitar un futuro industrial e de emprego”.

Conde, que subrayó que todos tienen “visión compartida” de lo que se necesita, se refirió a la necesidad de analizar con Endesa “a viabilidade e o compromiso” con los proyectos que se están presentando. “A Xunta tomará unha actitude construtiva política para poder alcanzar eses compromisis e que poidamos traducir en solucións concretas ese proxectos nos que se está a traballar”, aseguró.

El titular de la segunda vicepresidencia manifestó que trabajarán para que “desde o Goberno se poidan facilitar os fondos europeos que poidan habilitar actuacións concretas en formación e axudas ás empresas”, y prometió “toda a colaboración da Xunta para identificar eses criterios e alternativas”.

“Non pode ser que a transición xusta se teña que asumir en termos de desemprego”

Preguntado por el futuro de ENCE tras la resolución judicial que anulaba la prórroga de 60 años para mantener su ubicación, Conde lamentó que “se ten demostrado que a transición enerxética só se pode contabilizar en peche de empresas e en máis impostos”. Por eso, le reclamó al Ejecutivo central “realismo e que se poida concretar unha alternativa ao peche desta empresa”.

El vicepresidente económico indicó que son necesarios los requerimientos técnicos de la empresas, las condiciones en las que podrá operar y si podrá acceder o no a fondos europeos. “O Goberno ten a última decisión. Pedimos realismo”, reiteró Conde, que solicitó que, del mismo modo que visitan comunidades como Cataluña y Extremadura, “que visite Galicia e que poida concretar fondos europeos para dar unha alternativa a ENCE e identificar un contexto realista”.

Aseguró que para la Xunta “a prioridade é o emprego, que poida haber continuidade dos postos de traballo e do impacto que ten no sector forestal e loxístico”. Garantizó proactividade y colaboración con Gobierno y empresa para encontrar soluciones. “Só temos unha prioridade: emprego e darlle alternativas a os traballadores. Non pode ser que a transición xusta se teña que asumir en termos de desemprego”, zanjó.

19 jul 2021 / 11:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.