El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Galicia | galicia@elcorreogallego.es  |   RSS - Galicia RSS

Pontón reclama a Feijóo que paralice "unha nova especulación"

E.P.  | 12.09.2018 
A- A+

Santiago. La portavoz nacional del Bloque Nacionalista Galego, Ana Pontón, hizo ayer un llamamiento al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, para “paralizar” lo que considera una “nova especulación” con la autopista del Atlántico AP-9, porque “vai traer peaxes máis caras”.
Así se pronunció en declaraciones a los medios en el Parlamento después de que Corsair haya sumado el apoyo del fondo holandés APG para plantear una contraoferta preferente por Itínere –grupo al que pertenece Audasa, la concesionaria de la AP-9– y tratar así de contrarrestar el acuerdo de compra que Globalvía alcanzó en julio con otros importantes españoles en esta concesionaria de autopistas para hacerse con su control.

INFRAESTRUCTURA CLAVE. Por ello, Pontón critica que “volve estar sobre a mesa a venda especulativa” de esta infraestructura “clave para Galiza”, que es un “gran negocio para Audasa”, y “dobremente bo negocio para fondos especulativos e voitre” con el fin de poder “seguir incrementando os seus beneficios”.
 Además, censura que “Abanca pretende vender o 23% da súa participación en Audasa”, por lo que “a entidade vinculada con Galicia, que recibiu, nin máis nin menos, que 9.000 millóns de euros públicos, agora pretende  malvender esta infraestrutura” para “seguir especulando”.
“Ante isto, Feijóo non di nada e non fai nada”, reprochó la nacionalista, que exige que el presidente “ten que dar un paso adiante e paralizar esta operación que significa especular cunha infraestrutura básica no país”. “Eu se fose presidente da Xunta paralizaría esta operación e creo que é o mínimo que pode facer o presidente Feijóo”, reiteró, y la portavoz nacional del BNG echó en cara al presidente Feijóo que “leva durante semanas de vacacións” y ahora se encuentra “de paseo”.
“Cremos que o presidente da Xunta non pode estar de brazos cruzados ante un feito tan importante e ante unha cuestión que é de país”, enfatizó la líder nacionalista.