El Correo Gallego

Galicia » 1-M Elecciones | galicia@elcorreogallego.es

Non me van dobrar

Quintana, contra la manipulación

Las imágenes en el yate de Jacinto Rey fueron publicadas por EL CORREO en septiembre de 2005 // Se ofrece a mostrarle a Feijóo su álbum personal // "Non me dobrarán", manifiesta, a pesar de la "campaña máis sucia e rastreira na historia deste país"

SILVIA VIQUEIRA • A CORUÑA   | 26.02.2009 
A- A+

Mon
Anxo Quintana, ni corto ni perezoso, se arrancó a bailar con Iria Aboi en el multiusos de Sar, aprovechando la actuación de Proxecto Trepia. Táboas se marcó unos pasos con el bailarín
FOTO: Mon

"Non me van dobrar", reiteró ayer Anxo Quintana el día en el que celebraba medio siglo de vida y se debía enfrentar a tres ataques para desayunar: las fotos en el yate con Jacinto Rey, presidente del grupo San José, publicadas por EL CORREO GALLEGO el 2 de septiembre de 2005 sin generar ninguna controversia y recuperadas ahora en la recta final de campaña con fines partidistas; un falso accidente en la autopista, a la altura de Padrón, que situaba al candidato en el Clínico de Santiago; y rumores sobre su vida personal, que están circulando también profusamente por Internet.

"O señor Feijóo está facendo a campaña máis rastreira que se teña recordado na historia deste país", replicó con contundencia el candidato nacionalista a la presidencia de la Xunta, que se ofreció a mostrar al líder de los populares "o meu álbum persoal para que vexa a cantidade de persoas coas que teño falado cumprindo coa miña obriga como vicepresidente". A cambio, pediría "explicacións por esta campaña tan sucia, polos casos de corrupción nos que vostede e o seu partido están inmersos, por ter a Galicia no atraso".

"En realidade, o que lles molesta non son Quintana nin o BNG senón que Galicia sexa un país libre, que se faga respectar, que se presente á humanidade orgullosa do seu idioma e a súa cultura", explicó el candidato del Bloque a los simpatizantes entregados que lo recibieron en A Coruña, a quienes presentó al BNG como un bonsái dentro del "xardín particular" de los populares pero que "medrou e cometeu a herexía de dicirlle ó resto das plantas que a terra é para quen a traballa e non para catro".

Quintana acusó al PP de utilizar los tres tipos existentes de mentira: las estadísticas, la mentira y la maldita mentira. Las primeras, al exhibir cifras del paro para dar una visión catastrofista ("¿pero quen foi o abandeirado que trouxo isto?, ¿quen foi presidente do Fondo Monetario Internacional, Rato ou eu?"). Opuso la batería de medidas que propone el BNG con un plan de estímulo económico contra la crisis y la exigencia a Zapatero de "levantarlle o veto a Astano" y que se impulsarán en los primeros cien días de legislatura.

La mentira llegó después con el intento de "desmobilizar os votantes difundindo a idea de que todos somos iguais". "¿Somos iguais os que defendemos o idioma dos nosos avós que os que fan manifestacións en contra do galego?", se cuestionó.

Y, por último, se refirió a la maldita mentira, "que consiste en converter esta campaña na do insulto, a calumnia, a difamación, a da ofensa da vida persoal e a de chegar a inventar un accidente para sacarme de circulación". Recordó que el PP "colocou carteis electorais enriba da propaganda doutros partidos".

"Todo iso só vai servir para que o señor Feijóo teña un inmenso castigo nas urnas o día 1", concluyó, pues "a Galicia emerxente non quere caciques e quere elixir os seus representantes, non que a gobernen en despachos que non se presentan ás eleccións". 

sviqueira@elcorreogallego.es

Cita multidisciplinar para promocionar la creación gallega internacionalmente

Una cita multidisciplinar, con carácter internacional, para promocionar la creación gallega, aumentar la red de locales de ensayo de veinte a cincuenta e incrementar las facilidades para conectar grupos e industria, fueron algunos de los compromisos que el candidato nacionalista adquirió en un encuentro con jóvenes creadores en Santiago. Quintana demostró en el Multiusos de Sar que no sólo baila con 'vellos', que se mantiene en forma a los 50 y que algo aprendió cuando llevaba en coche a sus amigos a las verbenas. El regalo de cumpleaños llegó por la tarde con el calor del pabellón de A Cubela, en el mitin más multitudinario en lo que va de campaña, con un público entregado que no dejó de corear "BNG, BNG" y lo proclamó "presidente".