Santiago
+15° C
Actualizado
jueves, 15 abril 2021
07:46
h

ASAC busca sensibilizar a la sociedad y los agentes educativos sobre altas capacidades

Prestan “o seu corazón” a esta campaña María Solar, Jorge Mira y Antonio Mourelos

    Santiago. “Os nenos con altas capacidades teñen que querese tal e como son para que poidan ser felices. Non teñen ningunha enfermidade, non son un problema, pero pode traelos se non se detecta”.

    De esta manera comenzó su intervención Mar Uzal, presidenta de ASAC Galicia (Asociación de Altas Capacidades), “e ante todo unha nai”, en la presentación de una campaña pionera en España y que marcará un antes y un ­después en la percepción que la sociedad y agentes educativos tienen de estos niños.

    El CGAC acogió ayer la proyección del spot, dirigido por la promesa del audiovisual gallego Roi Fernández, un anuncio “non agresivo, pero si asertivo”, como señaló Carmen Pomar, doctora de la unidad de atención educativa en altas capacidades de la Universidade de Santiago.

    Y es que “o talento do futuro está nas aulas do presente” porque “fai falla talento para resolver os problemas da nosa ­sociedade”, resaltó.

    Para ello, ASAC contó con la colaboración de la ­periodista María Solar, del catedrático Jorge Mira y del actor Antonio ­Mourelos, personas que “prestan a súa sensibilidade e o seu corazón”.

    En el spot los escolares que participan “amosan as súas inquedanzas e medos, as súas inseguridades”, pero también sus sueños, ­porque como dijo María Solar, “teñen un sentido da xustiza extraordinario. Estamos ante un auténtico bullying social”.

    Para Mira, “esta campaña é necesaria ­porque Galicia, en todos os recunchos, hai persoas que teñen estas necesidades.

    17 oct 2017 / 21:43
    • Ver comentarios
    Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
    Tema marcado como favorito