Santiago
+15° C
Actualizado
viernes, 01 julio 2022
14:12
h

"O azul do ceo vólvese negro a uns 40 quilómetros de altura"

Jorge Mira señaló en el Ateneo que los antiguos griegos calcularon con mucha exactitud la distancia a la Luna // Las galaxias se descubrieron en el siglo XX

El investigador Jorge Mira, catedrático de Electromagnetismo del Departamento de Física Aplicada de la Universidad de Santiago y doctor Europeo en Física, fue el conferenciante elegido ayer para retomar las citas del ciclo Os Luns do Ateneo, tras un breve paréntesis de Navidad, ofreciendo al público una conferencia titulada ¿A que altura está o ceo?, organizada por la Sección de Ciencia, Tecnoloxía e Medio Ambiente, que despertó gran interés entre los asistentes al acto.

Convencido de que "a pregunta ¿A que altura está o ceo? é hunha cuestión que o ser humano se fixo dende sempre", Mira decidió abordar la respuesta en una amena conferencia en la que explicó que "intuitivamente, consideramos o ceo coma unha bóveda, que de día ten un cor azul".

"Pero ese ceo azul deixaríamos de velo se nos subísemos a uns 40 km de altura, e a partir de aí, xa veríamos o espazo negro".

Es entonces cuando Jorge Mira formula otra pregunta, ¿A que se debe el color azul de día?, para a continuación explicar que "o sol é branco, ten tódalas cores, e as máis azuis son as que máis se torcen ao chocar coa atmosfera, mentres que as amarelas e vermellas son as que menos se torcen. Por iso, a parte azul da luz é a que está por todo o ceo e o sol o vemos amarelo/vermello".

Más información en El Correo Gallego (edición papel) y en Orbyt

12 ene 2015 / 22:08
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito