Santiago
+15° C
Actualizado
domingo, 17 octubre 2021
11:30
h

La cultura urbana aterrizaen A Baña a ritmo de 'break'

Un 'colectivo informal' de cinco vecinos ofreció exhibiciones de monopatín, pintadas y danza para desmontar viejos prejuicios

La cultura urbana, break dance, skate y grafitis, aterrizó en A Baña de la mano del grupo informal A mocidade non stop, una iniciativa coordinada por Luciana García y con 4 colaboradores que atrajo a decenas de vecinos a la praza do Concello con exhibiciones. "É a primeira vez que se fai algo ahí e chamoulle a atención tanto ós máis novos como ós maiores", subraya la impulsora de la actividad.

Luciana García apunta además que la iniciativa se pudo llevar a buen puerto gracias a la colaboración del Concello, a una ayuda de la Consellería de Traballo e Benestar y a la Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado. En total, tres talleres al amparo del proyecto Rural Play and Dance que, a juicio de García, sirvió "para saber como funciona o mundo da cultura urbana e tamén desmitificar roles negativos que ás veces se relacionan con esta cultura, sobre todo polas pintadas". En cuanto a la predilección de los vecinos por el monopatín, espray o break dance, los impulsores del foro creen que "os tres obradoiros chamaron moito a atención, grazas á laboura do colectivo noiés A vella escola, que levou a bó porto unha idea que era nosa, pero para a que careciamos de medios e monitores especializados".

Más información en El Correo Gallego (edición papel) y en Orbyt

16 sep 2013 / 21:19
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito