Santiago
+15° C
Actualizado
sábado, 31 octubre 2020
11:18
h

Jimmy y Brais Abelenda son duda en el Compos para visitar al Fabril

Una sobrecarga del lateral y la acumulación de minutos del delantero ponen en entredicho su participación

El Compostela se acerca a la visita al Fabril con el concurso de Jimmy y de Brais Abelenda en entredicho. Ambos futbolistas arrastran molestias y serán duda hasta última hora para jugar mañana en Abegondo (12.00 horas).

Jimmy acabó con molestias el partido de la pasada jornada ante el Bergantiños. El plan del cuerpo técnico era darle descanso en el intermedio, pero finalmente acabaría aguantando y disputando todo el encuentro. El lateral izquierdo del Compostela tiene un sobrecarga en la parte posterior del muslo que le impidió entrenarse prácticamente toda la semana. De hecho, ayer fue el primer día en que pudo hacer algo, pero aún es pronto para saber si podrá participar mañana.

Entre algodones también se encuentra Brais Abelenda. El delantero blanquiazul está acusando la acumulación de minutos, más todavía después de jugar entresemana en el partido correspondiente a la fase intermedia de la Copa de las Regiones de la UEFA, en el que la selección gallega se deshacía del combinado del País Vasco.

Ante esta situación, el cuerpo técnico será cauto, rechazando arriesgar con ningún futbolista, pues lo ajustado de la plantilla, con 18 efectivos, no invita a correr riesgos innecesarios. "Son xogadores que poderían chegar ao domingo" -anuncia Yago Iglesias en referencia a Jimmy y Brais-, "pero ao mellor non podemos forzarlos de inicio porque iso pode acarrear consecuencias nas vindeiras semanas e temos que andar con moito ollo".

FABRIL. Con Jimmy y Brais o sin ellos, el Compostela visita mañana al Fabril, que "era un dos claros candidatos non só a estar entre os primeiros, senón a gañar a liga. Son xogadores profesionais nunha entidade profesional", describe el técnico compostelanista, Yago Iglesias, aunque con un pero: "Como todo equipo filial o seu rendemento caracterízase polo que coñecemos como picos de serra: fan partidos moi, moi bos, como despois fan outros nos que non están a ese nivel", asegura Yago, que no por ello se fía: "Perdeu os tres últimos partidos por un gol, pero a sensación que deixa no campo é que é un equipo superior que fai cousas máis que suficientes para levar os tres puntos".

Yago: "Non teño dúbida de que o Fabril acabará no 'play-off'"

Aunque no vaya a luchar por el campeonato de liga, Yago Iglesias sí ve al Fabril disputando el play-off: "Luisito é un ades-trador con moitísima experiencia, que coñece moi ben tanto esta como categorías superiores, e que lle saca moito rendemento aos seus equipos. Pero ao final a competición pon a cada un no seu sitio". Aun así, el técnico compostelanista no tiene "ningunha dúbida de que van acabar a tempada entre os catro primeiros".

Aunque arrastre tres derrotas consecutivas, Yago Iglesias avisa de las virtudes del Fabril. "Dinamismo, capacidade a nivel individual, velocidade, ritmo ao que fan as cousas, intensidade con e sen balón...", enumera el entrenador, que avisa: "Nós tamén temos moitas cousas a controlar polo equipo rival, e a nosa idea é ser ese Compostela recoñecible que como sempre vai polos tres puntos".

Esta jornada viene marcada, además, por el derbi en O Couto entre la UD Ourense y el Ourense CF, segundo, hoy a las 18.30 horas, aunque desde el Compos no miran a otros campos. "Non lle facemos caso, pero se nós conseguimos os puntos e os rivais os van deixando polo camiño, mellor que mellor. Traballamos cada semana para o seguinte domingo ser quen de meterlle máis puntos non só ao segundo, senón tamén ao terceiro, cuarto e quinto clasificados", remata Iglesias.

Yago Iglesias Entrenador del Compostela "Traballamos cada semana para ser quen de meterlle máis puntos non só ao segundo, senón tamén ao terceiro, cuarto e quinto"

15 feb 2020 / 00:00
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito