Santiago
+15° C
Actualizado
lunes, 25 mayo 2020
12:34
h
Paleoantropóloga. Directora del CENIEH

María Martinón Torres: "Esta terra é xenerosa e o premio é a mostra"

"Galicia é a terra más xenerosa do mundo e este premio así o demostra. Gracias, gracias e gracias". Visiblemente emocionada tras recibir la ovación de los asistentes, María Martinón Torres confesó tras recoger el galardón que como paleoantropóloga se hizo innumerables veces la famosa pregunta de dónde venimos y a donde vamos.

Y su respuesta es que a dónde vamos "xa se verá", pero en todo caso vaya a donde vaya nunca estará sóla, siempre estará acompañada porque siempre llevará a Galicia con ella por delante. "Levamos Galicia como unha estrela na frente"

"Galicia ten que ver coa nosa forma de ser, coa nosa forma de ollar e tamén de traballar. Porque eu estou encantado de estar hoxe aquí con esta xente tan lista pero tamén tan traballadora. Traballar duro e a verdadeira marca dos galegos", dijo, antes de dedicar el premio al profesor José María Bermúdez de Castro y también especialmente a otro Gallego del Año, el doctor Ángel Carracedo, que ayer no pudo acudir al Palacio de Congresos. "Con él que foi con quen eu empecei a voar", recordó.

Tampoco se olvidó Ana Martinón en su intervención, en una noche especial, de toda su familia, empezando por su marido, sus hijos y sus hermanos, que todos son "unha bendición", pero sobre a sus padres. "Se hai un chisco de bo en min, sen dúbida todo o mérito e cousa deles".

11 oct 2019 / 00:10
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito