Santiago
+15° C
Actualizado
martes, 29 septiembre 2020
11:52
h

Oroso entrega su Insignia de Oro a José Daniel Liste

Más de 42 años al servicio de la administración local orosana han llevado a José Daniel Liste Moscoso a recibir de manos del actual alcalde, el socialista Manuel Mirás, la primera Insignia de Oro otorgada por el Ayuntamiento. El acto, presidido por el regidor y por el subdelegado del Gobierno en Galicia, José Manuel Pose Mesura, se desarrolló en el centro cultural Casas e Novoa de Sigüeiro y contó con la asistencia de más de 350 personas.

En su intervención, Mirás aseguró que para el Concello "é un orgullo" que José Daniel Liste fuese "o primeiro veciño en recibir esta distinción". Asimismo, el regidor adelantó que "hai moitas máis persoas que tamén merecen este recoñecemento e a nosa intención é ir, pouco a pouco, recoñecendo os seus méritos".

Y es que esta Insignia de Oroso supone "o xusto e o merecido recoñecemento dun Concello cára o traballo dun dos seus veciños polo benestar de todos aqueles que vivimos en Oroso. E xa pasamos dos 7.500", recordó el regidor orosano.

Por su parte, Pose Mesura felicitó al gobierno local "por ter a sensibilidade de conceder esta condecoración a un home que pasou facendo o ben por este Concello". Concluyó el subdelegado estatal con el deseo de que "cunda o exemplo de recoñecer aos funcionarios, que temos unha mala fama inmerecida, pois son moitas horas as que dedicamos para resolverlle os problemas aos veciños".

Mientras tanto, el homenajeado mostró su agradecimiento a la Corporación, que el pasado 29 de julio acordó en pleno otorgarle la Insignia de Oro. No olvidó José Daniel Liste romper una lanza a favor de sus compañeros, ya que "os funcionarios pasamos máis horas xuntos traballando que nos nosos fogares".

En el acto de ayer también tomó la palabra un amigo personal del homenajeado, José Ramón Colera Leirado, asesor del Valedor do Pobo. Este destacó que la distinción "é un acordo, que é o reflexo da vontade dun pobo cara un funcionario exemplar, que deu testemuño suficiente da súa adicación por todos os seus veciños".

Tras la actuación de un violinista de la Orquesta Sinfónica de Galicia, alrededor de 330 asistentes se desplazaron al centro deportivo de Sigüeiro para participar en un almuerzo en homenaje a Liste.

comarcas@elcorreogallego.es

16 ene 2011 / 00:00
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito