Santiago
+15° C
Actualizado
jueves, 23 septiembre 2021
11:13
h

Quintana opone la victoria del BNG al "cinismo" de Feijóo y las "infamias" del PP

Anima a "encher as caldeiras de carbón para que siga camiñando a locomotora do cambio"

LA FICHA

Lugar

Pabellón polideportivo de As Travesas (Vigo)

Asistentes

5.500 personas

Día de reflexión

Hoy, Anxo Quintana pasará el día en Allariz. Mañana votará en esta localidad

Trabajar para una Galicia del bie- nestar respetada en el Estado, Europa y el mundo. Esta es la oferta que el líder nacionalista, Anxo Quintana, realiza a "todos os galegos de corazón" con el fin de que este domingo acudan a las urnas a votar por el BNG, "a forza política propia do país", que "puxo en marcha a locomotora do cambio" y necesita que "o día 1 se enchan as caldeiras de carbón para que poida seguir camiñando".

En la intervención que echó el telón a la campaña, el candidato nacionalista a la presidencia de la Xunta aseguró que "hai tres anos e medio iniciamos un cambio transformador", con el que "removemos as estruturas políticas, económicas, sociais, culturais e mediáticas labradas en cincuenta anos". Por eso, advirtió, "non chegamos aquí para parar, pois queremos construír en Galicia o mellor país do mundo", en el que crezca "unha xeración de galegos en liberdade e orgullosa de selo". Lo que se juega ahora, estimó, "é darlle continuidade ó camiño que nos levaría a acadar este gran soño ou deixar o goberno en mans de quen non cre en Galicia, as do PP, que non é o Partido Popular senón o Partido dos Poderosos e queren o sillón de San Caetano non para gobernar senón para que gobernen os catro de sempre desde despachos mediáticos e empresariais. Non teñen nin programa, nin ideas de futuro, só unha obsesión: que non goberne ó BNG".

En este punto, Anxo Quintana censuró la "campaña más sucia e rastreira na historia da democracia española" llevada a cabo por los populares y le recriminó a Feijóo que "teña agora o cinismo de pedir desculpas despois de organizar a cacería, prender os mistos e propagar o lume", en referencia a los rumores que se han propagado estos días sobre su vida privada. Además, le dijo, el Bloque nunca va a caer tan bajo y, por eso, porque "non todos somos iguais, pode estar vostede tranquilo, pois nin eu nin o Bloque utilizaremos o que vostede me intentou facer a min, á miña familia, e ós meus compañeiros". Haciendo con los dedos la V de la victoria, concluyó: "Propoño outro castigo moito máis forte: a victoria do BNG".

Beiras, en las gradas

El BNG se reservó el mitin más multitudinario para el cierre de campaña en As Travesas. "Sen autobuses de León e sen Ruiz-Gallardón, o BNG enche este pavillón", señaló el teniente de alcalde de Vigo, Santiago Domínguez. El Bloque hizo piña. La foto finish fue la de los cuatro cabezas provinciales -el propio Quintana, Teresa Táboas, Fernando Blanco y Alfredo Suárez Canal- cogidos de los hombros y cantando la Rianxeira. Xosé Manuel Beiras, el histórico portavoz nacional, seguía la escena desde las gradas del polideportivo.

sviqueira@elcorreogallego.es

Un militante del PP agrede a otro del BNG de 68 años en Muíños

Francisco Castro, de 68 años y militante del BNG, fue agredido ayer en la villa ourensana de Muíños por dos individuos, uno de ellos identificado como militante de PP. La discusión se originó cuando la víctima se encontraba pegando carteles alrededor de las 21.00 horas y sus agresores se lo recriminaron. Francisco fue trasladado en ambulancia a un hospital de Ourense, donde esta pasada madrugada permanecía en observación. Hoy tiene previsto presentar denuncia ante la Guardia Civil.

 

28 feb 2009 / 04:59
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito