Santiago
+15° C
Actualizado
sábado, 08 agosto 2020
17:47
h

Sumará doce eventos de xullo a setembro a marca FEST Galicia

Baixo o lema 'Festivais que fan camiño', os certames promoven o turismo musical sustentable // Achega o Goberno galego 350.000 euros para contratos de patrocinioOs festivais incluirán accións relacionadas coa difusión da campaña Agresión Off

O calendario FEST Galicia 2019 desenvolverase entre os meses de xullo e setembro con dous festivais máis que o ano pasado até alcanzar as doce citas, nunha iniciativa da Xunta que se vincula directamente coa promoción do Xacobeo 21, baixo a lema Festivais que fan camiño, e que incorpora programas de prevención da violencia de xénero e de respecto ambiental.

Nun acto celebrado na Cidade da Cultura, que contou coa actuación en directo da banda galega Los jinetes del Trópico, presentouse a marca FEST Galicia, que nesta ocasión incorpora aos eventos anteriores os de Cantos na Maré de Pontevedra e Caudal Fest de Lugo.

A través desta marca, a Xunta achega unha contía de 350.000 euros para contratos de patrocinio coas empresas organizadoras, a maiores das subvencións específicas concedidas polo Goberno galego a cada un dos eventos en concreto.

FEST Galicia complétase cos dez certames que participaron na experiencia piloto do pasado ano, e que son os de PortAmérica, Resurrection Fest, Atlantic Fest, Vive Nigrán, Sinsal SON Estrella Galicia, 17º Ribeira Sacra, SonRías Baixas, Revenidas, Festival da Luz e WOS Festival.

Unhas citas que ademais de representar unha oferta cultural "coordinada", posibilitan o "impulso económico e social" da zona na que se celebran, xerando "emprego" e desenvolvemento económico, segundo puxo en valor no acto o conselleiro de Cultura e Turismo, Román Rodríguez.

Despois de que o ano pasado se iniciase a realización de estudos de medición do impacto económico e social dos festivais en varios dos eventos, este ano analizarase a repercusión de os de Atlantic Fest, Vive Nigrán, Festival da Luz ou o Caudal Fest, coa recollida de datos a través de enquisas directas aos asistentes.

As doce citas asociadas, segundo resaltou Román Rodríguez, son moi diferentes en canto a formatos e propostas musicais, pero "todas teñen en común a aposta pola calidade, a singularidade e a sustentabilidade, que son á súa vez tres das claves da marca".

20 jun 2019 / 00:00
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito