Santiago
+15° C
Actualizado
martes, 13 abril 2021
13:57
h
porto do son

Torres acusa al PSOE de utilizar "as mesmas mañas que Quintáns"

La edil del PP asegura que su grupo nunca "derrochou os gastos públicos" mientras gobernó

    "A ninguén lle resulta descoñecida a maneira de facer política do señor Quintáns. O que si sorprende é comprobar que o PSOE do señor Rodríguez vai abandeirar as mesmas mañas". Con estas palabras, la edil del PP Asunción Rodríguez acusaba al actual equipo de gobierno, que dirige el socialista Pastor Rodríguez, de continuar con la misma política que Ramón Quintáns, que, a su parecer, tienen "a fea costume de calumniar" a los demás.

    Y es que la agrupación socialista reprochó que cuando el PP estaba gobernando se había adquirido una máquina para el gimnasio en una tienda que regenta un familiar de esta concejala y por un precio más elevado. Torres indicó al respecto que "esta tenda é a única de Porto do Son onde se venden máquinas de ximnasio e bicis de alta competición, que non hai nos hipermercados. De aí o seu prezo superior", explica.

    Además, la edil aseguró que "o PP nin derrochou nin nunca derrochará os gastos públicos. Isto dáselle mellor ao PSOE e BNG. Ademais, esta máquina non supuxo custo algún para o Concello porque se adquiriu cunha subvención para Deportes", concluyó.

    22 nov 2009 / 22:45
    • Ver comentarios
    Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
    Tema marcado como favorito