Santiago
+15° C
Actualizado
martes, 02 junio 2020
09:51
h

Zara lanza a súa colección de moda sostible que respecta o medio

O grupo galego aspira a que todas as súas tendas sexan ecoeficientes no 2020

Zara, o buque insignia de Inditex, lanza ao mercado a súa colección de moda que respecta o medio, dentro da súa iniciativa que confirma a aposta decidida pola sostenibilidad do primeiro grupo de moda mundial. En concreto, a empresa galega creou unha liña que mira un futuro sostible e que está realizada con materiais como o algodón orgánico, que consume un 90% menos de auga que o algodón convencional, la reciclada e Tencel, que reduce o impacto ambiental.

Zara Join Life garante uns procedementos ambientais e sociais excepcionais na elaboración dos artigos con esta denominación, así como o uso das mellores técnicas dispoñibles e as materias primas máis sostibles. A colección, que se define como unha fusión entre estilo masculino e feminino con siluetas limpas e unha paleta de cores inspirada en tons minerais, conta principalmente con garantías realizadas en Tencel, unha fibra de madeira procedente de bosques xestionados de forma sostible que garante a súa reforestación.

"Roupa que respecta ao medio", sinalan dende a compañía. Inditex firme no seu compromiso co medio remata de inaugurar a sede ecoeficiente de Pull&Bear en Narón (A Coruña), que está concibida para integrarse no ámbito natural e reducir o seu impacto ambiental, grazas á eficiencia no uso da auga, o aforro enerxético, a calidade ambiental do interior ou os materiais empregados.

Un dos elementos que destacan é un espazo axardinado de máis de 30.000 metros cadrados composto por unha importante biodiversidade de especies autóctonas e que permite a continuidade dos hábitats existentes no ámbito. O presidente de Inditex, Pablo Isla, remarcou xa en varias ocasións a aposta do grupo pola sostenibilidad, "entendida como unha correcta xestión das actividades do grupo co ámbito" e destacou a importancia que ten para o grupo o concepto de tenda "ecoeficiente", polo que avanzou que en 2020 todas os establecementos de Inditex responderán a este concepto.

As empresas de moda cada vez máis poñen en valor a súa aposta pola sostenibilidad, que se consolida como un factor clave no seu negocio. Así, máis da metade das sinaturas recoñecen que a sostenbilidad ten unha "importancia alta" na súa cadea de aprovisionamento, mentres que catro de cada dez aseguran que o valor destes criterios é medio e só o 4% considera que a sostenibilidad ten unha importancia baixa.

De cara ao futuro, o 94% das compañías de moda recoñece que a sostenibilidad gañará peso no aprovisionamento, mentres que só o 6% considera que a sostenibilidad non terá a suficiente forza como para ser un elemento significativo, segundo se desprende da sexta edición do Barómetro ven che-privee.com-Modaes.es de Empresas de moda en España.

25 sep 2016 / 12:35
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito