El Correo Gallego

Comarcas | comarcas@elcorreogallego.es

Regos garantiza un servicio municipal de emergencias en Ordes

Creará un grupo local si desaparece el Grumir // Culpa al BNG de “querer enganar aos veciños”

REDACCIÓN • ORDES  | 28.03.2008 
A- A+

El alcalde de Ordes, Manuel Regos, aseguró ayer que el municipo "contará cun servizo de emerxencias para atender as necesidades dos veciños no caso de que finalmente desapareza o Grumir".

El grupo de gobierno ordense aprobará en el próximo pleno una moción que solicita a la Xunta y la Fegamp la permanencia del grupo de intervención rápida, "pero se non fose posible, o Concello garantizará a existencia dun servizo de emerxencias" que tendría carácter municipal.

Además, Regos , insistió en lamentar la actitud del BNG de Ordes al que acusó de "enganar aos veciños con mentiras sobre o Grumir cando coñecen as xestións realizadas por este goberno ante Xunta e Fegamp". El alcalde aludió a la moción presentada por los nacionalistas en la que critican la "incapacidade do alcalde". Para Regos, el BNG trata de "culpar ao alcalde dunha decisión acordada no seo do pacto local asinado por Xunta e Fegamp, onde está representado o BNG e onde non se pronunciou en contra".

Manifestación y soluciones Mientras, efectivos del Grumir de Arzúa convocaron una manifestación el domingo para exigir la continuidad del servicio. El conselleiro de Presidencia, José Luis Méndez, informó ayer de conversaciones con los concellos más afectados para buscar "soluciones complementarias" en la redestribución del Grumir que se concretarán en dos o tres semanas.