Santiago
+15° C
Actualizado
sábado, 10 febrero 2024
18:07
h

Cinco veciños queixáronse polo WhatsAmes cada día

A Maía. En só seis meses de funcionamento, o servizo municipal WhatsAmes recibiu mensaxes de case un milleiro de persoas, o que supera os cinco usuarios por xornada, a través do número 606 71 41 63. Dende a súa posta en marcha no pasado mes de agosto, o WhatsAmes serve como liña directa de comunicación entre a veciñanza e o Concello de Ames, dando unha atención personalizada e intentando responder nun período de 24 horas dende que se reciben as consultas. Pódense trasladar pequenas incidencias ou problemas aos que é difícil chegar, polo que a contribución dos veciños e veciñas é chave para que o servizo funcione. Un dos momentos de maior afluencia de mensaxes durante estes cinco meses foi durante os problemas de subministro de auga no Milladoiro en setembro, e entre os temas máis requeridos están o das obras e servizos, o estado e a limpeza das beirarrúas, ou suxestións sobre melloras en camiños e estradas. M.M.

31 ene 2022 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.