Santiago
+15° C
Actualizado
sábado, 23 enero 2021
14:16
h

Reclaman información y celeridad ante contagios en el colegio de Ventín

Critican la demora de los rastreadores (dos días en contactar) y la limitación de pruebas

Ames. La Asociación de Nais e Pais de alumnos del colegio CEP de Ventín (Ames) está dirigiendo escritos a todas las administraciones implicadas por lo que consideran “fallos que non son puntuais nin excepcionais” ante el contagio de alumnos y las cuarentenas en su entorno de las que, consideran, se está tardando en informar cometiéndose “incomprensibles erros”.

Así, los portavoces de los progenitores afirman que “tivemos coñecemento de que, de novo, ante o seguimento dun caso covid, notificado o día 2 de novembro dende o colexio” los protocolos de control y seguimiento de contactos “non están funcionando como deberían”, ya que “os rastrexadores chaman tarde, con máis de dous días de retraso dende que o colexio os notifica a Sanidade ou directamente non chegan a poñerse en contacto cos contactos estreitos”, lamentan.

Y el resultado, según su testimonio, es que “dos cinco alumnos que compartiron mesa no comedor co contacto positivo soamente a dous lle fixeron probas e están corentenados durante 10 días (ata o 14 de novembro) e o resto seguiron facendo vida normal, indo ó colexio e ó comedor como se nada houbese pasado”, divulgan. c.g.

12 nov 2020 / 01:00
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.