Santiago
+15° C
Actualizado
sábado, 04 febrero 2023
01:00
h

La cuestión de confianza en Outes desata la ira del BNG

Outes. Después de que el voto negativo que había anunciado el BNG, junto con las abstenciones de populares y socialistas, impidiese al gobierno de Outes aprobar los presupuestos para 2022 y de que el regidor Manuel González anunciase que planteará una cuestión de confianza para sacarlos adelante, los nacionalistas han salido al paso para criticar una actitud que califican de “autoritaria” y aclarar que descartan presentar una moción de censura porque supondría el acceso al poder del Partido Popular.

La portavoz del BNG de Outes, María Xosé Suárez, aseguró que una moción de confianza “vén sendo a arma da que bota man para aprobar uns orzamentos que nos criamos que estabamos negociando, porque estabamos tendo reunións con el e facendo achegas cando por sorpresa anunciou que se ían incluír no pasado pleno”.

Suárez afirma que los presupuestos “quedarán aprobados en caso dun si ou dun non. É unha arma que ten o goberno local e da que vai botar man para sacar adiante uns orzamentos que nin son xustos nin son os que Outes necesita agora mesmo”.

Asimismo, la portavoz de los nacionalistas resaltó que “atopámonos cun alcalde que usa os resquicios legais para poder gobernar, sen capacidade de diálogo. Non podemos consentir no ano 2022 que un alcalde goberne a golpe de imposición porque isto supón unha chantaxe a toda a veciñanza de Outes”, concluyó María Xosé Suárez. cg

06 abr 2022 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.