Santiago
+15° C
Actualizado
domingo, 05 febrero 2023
01:00
h

Millán y Peralta recogen el Alberte Quiñoi en A Estrada

A Estrada. La sala de juntas del Concello de A Estrada acogió este lunes, a las 12.00 horas, la entrega del II Premio Alberte Quiñoi de Álbum Ilustrado a Blanca Millán y Raramiro J. Peralta por As filloas de Manola. En el acto estuvieron presentes Carlos Loureiro, secretario del jurado, Juan Constenla, concelleiro de Cultura, y Sara Valcárcel, responsable de Comunicación e Novos Proxectos de Galaxia.

Los autores se mostraron muy satisfechos y agradecieron el galardón. En la concesión del premio el jurado quiso destacar en este álbum ilustrado la “impecable confección da súa aposta plástica e textual, que conforman un relato cheo de matices, que convida a ser lido e relido e descubrir novos elementos e, sobre todo porque é unha historia que enxalza valores que cremos que para a sociedade actual deben potenciarse, por exemplo a xenerosidade ou a solidariedade nas relacións interpersoais. É un relato tremendamente vitalista e debuxa unha realidade dunha relación esperanzada que nos fai pensar nun presente e futuro en positivo”, señaló Armando Requeixo, que recordó que la obra se pondrá a la venta tras ser publicada por la editorial Galaxia.

Este año integraron el jurado, María Jamardo, Sara Valcárcel, Rosa María Herraiz, Armando Requeixo y Carlos Loureiro —que ejerció como secretario—, y falló en favor de As filloas de Manola de manera unánime después de valorar los originales presentados y de llevar a cabo distintas selecciones. maría rendueles

08 nov 2022 / 01:00
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
TEMAS
Tema marcado como favorito
Selecciona los que más te interesen y verás todas las noticias relacionadas con ellos en Mi Correo Gallego.